Τη θέση της Γενικής Διευθύντριας στον Μητροπολιτικό Οργανισμό Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης – MOMus έχει καταλάβει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια η Φανή Τσατσάια, μετά την ολοκλήρωση της διεθνούς πρόσκλησης ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση και την απόφαση της Επιτροπής Αξιολόγησης της διαγωνιστικής διαδικασίας, όπως αυτή προβλέπεται από τον ιδρυτικό νόμο του Οργανισμού.

Αποστολή της Γενικής Διευθύντριας, είναι να εποπτεύει και να συντονίζει διοικητικά και οικονομικά την οριζόντια λειτουργιά των υπηρεσιών του МОМus, να συνεργάζεται με τις καλλιτεχνικές διευθύνσεις (Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης – Μουσείο Άλεξ Μυλωνά, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Πειραματικό Κέντρο Τεχνών) και να εισηγείται τους επιμέρους στόχους και τα μέσα που απαιτούνται για την υλοποίηση της αποστολής του Οργανισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ανακοίνωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η κ. Τσατσάια αναφέρει: «Με χαρά και τεράστια ευθύνη αναλαμβάνω τα καθήκοντα της Γενικής Διευθύντριας του MOMus – Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης, σε έναν αγαπημένο και οικείο χώρο που με είχε αγκαλιάσει στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα. Ελπίζω ότι θα συνεργαστούμε όλοι μαζί, ώστε να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο τον μεγαλύτερο εικαστικό οργανισμό της χώρας μας».

Το Διοικητικό Συμβούλιο του MOMus συγχαίρει τη Φανή Τσατσάια, της εύχεται καλή αρχή και καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα. Εκφράζει, παράλληλα, τις θερμές ευχαριστίες του προς τη Μαρία Τσαντσάνογλου, καλλιτεχνική διευθύντρια του MOMus-Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη, για την εξαιρετική συνεργασία τους, καθώς από τον Νοέμβριο του 2018 αναπλήρωνε και τη θέση της Γενικής Διευθύντριας του Οργανισμού.

Η Φανή Τσατσάια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βιογραφικό Φανής Τσατσάια

Η Φανή Τσατσάια γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε Αρχαιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η συμμετοχή της στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στο Μουσείο «Peggy Guggenheim collection» έγινε αφορμή για να πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης του ΑΠΘ. Η διπλωματική της εργασία πραγματεύεται το έργο του ρώσου πρωτοπόρου Mikhail Matiushin. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη στην επιµέλεια εκθέσεων και την ανάπτυξη περιεχοµένου για την ψηφιοποίηση της Συλλογής Κωστάκη στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας». Επίσης, δίδαξε Ιστορία της Τέχνης και Ιστορία του Design στο AAS College – University of Central Lancashire, όπως και Νέα Ελληνικά και Ιστορία σε μεγάλο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Θεσσαλονίκης.

Από τη θέση της διευθύντριας εκπαιδευτικών προγραµµάτων στο Τµήµα Παραγωγής και Εκπαίδευσης του ομίλου hyphen SA συντόνιζε τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση εκπαιδευτικών και εκδοτικών προγραμμάτων για την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ ήταν επικεφαλής των ομάδων ανάπτυξης περιεχομένου για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Το 2018 ανέλαβε τη Διεύθυνση του Ιδρύματος Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα και της Νεότερης Ιστορίας της Μακεδονίας. Μέσα από νέα προγράμματα επιστημονικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και την ψηφιοποίηση των συλλογών και των αρχείων του Ιδρύματος, εισηγήθηκε και υλοποίησε δράσεις και προγράμματα, με γνώμονα την προαγωγή και την προβολή των σκοπών του φορέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συμμετείχε στη διαδικασία Πιστοποίησης του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και είχε την ευθύνη του σχεδιασμού και της σύνταξης προτάσεων ευρωπαϊκών έργων, με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και τη διάχυση ψηφιακού πολιτιστικού περιεχομένου.

Έχει επιμεληθεί εκθέσεις, βιβλία και καταλόγους και έχει συμμετάσχει σε ημερίδες και συνέδρια με ανακοινώσεις και ομιλίες. Επίσης, έχει συμμετάσχει ως συντονίστρια σε μεγάλο αριθμό διαλέξεων, εκδηλώσεων και ημερίδων. Από το 2021 είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Σύγχρονης Ιστορίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης