Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν ακριβώς ενάμιση χρόνο η Toyota διοργάνωσε μία εκδήλωση για δημοσιογράφους στην οποία παρουσίασε συνολικά 15 ηλεκτρικά μοντέλα, σε μορφή concept. Μερικά από αυτά έχουν ήδη βρει τη θέση τους στη γραμμή παραγωγής, το πιο sport όμως από όλα αυτά τα 15, δεν είχε απασχολήσει την επικαιρότητα, μέχρι σήμερα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον περασμένο μήνα η εταιρία, μας «έδειξε» τα άμεσα μελλοντικά ηλεκτρικά της σχέδια και μέσα σε αυτά υπάρχει ένα ηλεκτρικό όχημα επιδόσεων που θα παρουσιαστεί μέχρι το 2026, πιθανότατα με το σήμα της Gazoo Racing.

Η εταιρία φαίνεται πως ήδη δοκιμάζει το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, με τον πρόεδρο της εταιρείας Akio Toyoda να δηλώνει ότι είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ένα πρωτότυπο, αλλά δεν είναι σίγουρος αν είναι αυτό θα είναι το τελικό σχέδιο που θα υλοποιηθεί σε τρία χρόνια. Ανεξάρτητα από το αν θα είναι αυτό το αυτοκίνητο ή κάποιο άλλο, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος είπε ότι πρέπει να είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση για να είναι αντάξιο του σήματος GR, ακόμα και αν δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Toyota δηλώνει πως το ηλεκτρικό αυτό σπορ μοντέλο, θα έχει χειροκίνητο κιβώτιο και πεντάλ συμπλέκτη, ενώ ταυτόχρονα θα έχει θόρυβο από βενζινοκινητήρα, ακόμα και εάν δεν θα μυρίζει βενζίνη. Οι ομοιότητες με ένα συμβατικά κινούμενο σπορ αυτοκίνητο θα είναι τόσο σημαντικές που οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να διακρίνουν αν το όχημα είναι ICE ή EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια μην ξεχνάμε ότι και το πολυτελές τμήμα της Toyota, η Lexus, έχει προαναγγείλει ένα δικό της σπορ αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Electrified Sport Concept αναμένεται να είναι ένας EV διάδοχος του LFA και έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα αποκτήσει χειροκίνητο κιβώτιο με τρίτο πεντάλ και ακόμη και στροφόμετρο. Η μετέπειτα έκδοση παραγωγής θα διαθέτει συστήματα steer-by-wire και brake-by-wire, μαζί με τετρακίνηση, που σημαίνει έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά και έναν πίσω. Με το concept, η Lexus υποσχέθηκε ένα σπριντ από τα 0 έως τα 100 km/h στα 2 δευτ. και μια αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης