Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης
Το νέο εξαιρετικά μαλακό ελαστικό SCQ που εξασφαλίζει μεγαλύτερη συνέπεια στην απόδοση και αυξημένη διάρκεια τώρα είναι διαθέσιμο και για τους αναβάτες της κατηγορίας Supersport 300
Στον πέμπτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM, που θα φιλοξενηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, η Pirelli θα προσφέρει στους αναβάτες ένα νέο πίσω ελαστικό SCQ σε εξαιρετικά μαλακή γόμα (προδιαγραφής C004) που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει συνέπεια απόδοσης και διάρκεια ώστε να καλύψει τους 10 γύρους του Superpole Race.
Για τους νεαρούς αναβάτες της Supersport 300 θα είναι διαθέσιμα, απο τον αγώνα στο Misano, και τα DIABLO Superbike, σε συνθέσεις SC1 εμπρός και SC2 πίσω.
WorldSBK
Οι νέες συνθέσεις που χρησιμοποιήθηκαν εμπρός στον τελευταίο γύρο (στη Βαρκελώνη) και σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν υψηλό επίπεδο πρόσφυσης ώστε να εξισορροπουν την απόδοση των μαλακών πίσω, θα είναι και στο Misano διαθέσιμες σε ποσότητα 6 ελαστικών ανά αναβάτη. Επίσης θα υπάρχουν και το μεσαίο SC1 και το σκληρό SC2, (8 ελαστικά ανά αναβάτη).
Πίσω: και σε αυτή την περίπτωση, η Pirelli θα έχει διαθέσιμες τις συνθέσεις που έχουν ήδη δει σε δράση στος προηγούμενους Ευρωπαϊκούς αγώνες: το τυπικό super soft SCX και το εξελιγμένο SCX-A (προδιαγραφή B0800) και οι δύο συνθέσεις θα είναι διαθέσιμες σε ποσότητα 8 ελαστικών ανά αναβάτη.
Εκτός από αυτά, υπάρχουν το μαλακό SC0 (5 ελαστικά ανά αναβάτη). Επίσης μόνο για τον αγώνα Superpole θα ειναι διαθέσιμο και το νέο εξαιρετικά μαλακό SCQ (προδιαγραφή C004).
WorldSSP
Στο μπροστινό μέρος, οι αναβάτες θα έχουν δύο λύσεις SC1, και οι δύο στάνταρ αλλά σε διαφορετικά μεγέθη: η τυπική, για την WorldSSP, 120/70 και αυτή που χρησιμοποιεί η WorldSBK σε 125/70, για να συνεχιστεί η άμεση
σύγκριση μεταξύ των δύο επιλογών Για το πίσω μέρος, οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του τυπικού SCX και του SC0.
Giorgio Barbier Διευθυντής Αγώνων Μοτοσυκλέτας
Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η συνέπεια απόδοσης και τη αντοχή σε χιλιόμετρα του SCQ «Στους πρώτους γύρους της σεζόν, τόσο στο WorldSBK όσο και στο WorldSSP, επικεντρώσαμε την αναπτυξιακή μας δραστηριότητα στην μπροστινή γκάμα, με την εισαγωγή του μαλακού SC0 για τους αναβάτες της κύριας κατηγορίας και στη σύγκριση μεταξύ του στάνταρ και των μεγαλύτερων διαστάσεων στην Supersport.
Τώρα ήρθε η ώρα να εστιάσουμε και στα πίσω, ιδιαίτερα στη λύση SCQ. Το soft εγγυάται πολύ καλή απόδοση αιχμής και ως εκ τούτου εκπληρώνει τέλεια τον ρόλο του ως ελαστικό για τις κατατακτήριες.
Στόχος που έχουμε θέσει είναι να επιτρέψουμε τη χρήση του και στον αγώνα Superpole, κάτι που σε ορισμένες περιπτώσεις ήδη έχουμε κάνει.
Με τη νέα εξελιγμένη σύνθεση, θέλουμε να δώσουμε σε αυτό το ελαστικό μεγαλύτερη συνέπεια στην απόδοση και επομένως μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση, έτσι ώστε να είναι βασική επιλογή για τους 10 γύρους του μικρού αγώνα σε όλες τις πίστες.
Στο World SSP300 αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε ένα νέο σετ ανάπτυξης που χρησιμοποιεί κάποια καινοτόμα υλικά”.