Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ήταν το 2010, όταν η εταιρία R&D εισήγαγε αυτά τα τρία Tesla Roadsters για λογαριασμό κινεζικής εταιρίας, η οποία όμως χρεοκόπησε και τα ηλεκτρικά μοντέλα ξεχάστηκαν ανέπαφα μέσα στα κοντέινερ.
Βρέθηκαν μετά από 13 χρόνια και είναι προς πώληση, με τη τελευταία προσφορά για το σύνολο των αυτοκινήτων να είναι το ιλιγγιώδες ποσό των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Gruber Motors. Αρχικά, οι προσφορές επρόκειτο να λήξουν στις 26 Μαΐου, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού των υποψηφίων που πρέπει να ελεγχθούν, ο πωλητής αποφάσισε να παρατείνει τις προσφορές μέχρι τις 2 Ιουνίου τα μεσάνυχτα.
Η προσφορά των 2 εκατομμυρίων δολαρίων κατατέθηκε στις 30 Μαΐου για το σύνολο της παρτίδας, ρίχνοντας σκιές στην προηγούμενη υψηλότερη προσφορά, η οποία ανερχόταν σε 800.000 δολάρια και για τα τρία οχήματα και είχε κατατεθεί στις 24 Μαΐου.
Και τα τρία EV είναι εξοπλισμένα με την πιο περιζήτητη έκδοση Roadster Sport, η οποία επιτρέπει επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με τα 3,9 δευτερόλεπτα που χρειάζεται το κανονικό Roadster.
Ένα από τα Roadsters είναι βαμμένο σε Radiant Red, ενώ τα άλλα δύο καλύπτονται από το λεγόμενο Very Orange χρώμα. Και τα τρία δεν έχουν χιλιόμετρα στο οδόμετρο ενώ παράλληλα κανείς δεν γνωρίζει είναι πού βρίσκονται τα κλειδιά αυτών των αυτοκινήτων. Υποτίθεται ότι βρίσκονταν σε ένα από τα γραφεία του λιμανιού, αλλά όταν οι σημερινοί ιδιοκτήτες προσπάθησαν να τα εντοπίσουν, διαπίστωσαν ότι ο διευθυντής που τα κρατούσε απεβίωσε, οπότε αυτό παραμένει ένα μυστήριο. Ωστόσο, οι πωλητές θα αντικαταστήσουν τα κλειδιά αν χρειαστεί, καθώς διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων των πιστοποιητικών προέλευσης.
Τα Roadsters θα μεταφερθούν τις επόμενες ημέρες, προκειμένου να προετοιμαστούν για να αποσταλούν απευθείας στον πλειοδότη ή στο Ντουμπάι, το οποίο είναι ελεύθερη ζώνη χωρίς τους περιορισμούς των αδειών προβολής που απαιτούνται για τους υποψήφιους αγοραστές που θέλουν να εξετάσουν τα αυτοκίνητα πριν τα αγοράσουν.
Τα οχήματα δεν έχουν αγγιχτεί ποτέ από τότε που απέπλευσαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες το 2010, οπότε κανείς δεν γνωρίζει αν οι μπαταρίες υψηλής τάσης έχουν ακόμα ζωή.