Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αναμονή τελειώνει για το πιο πολυσυζητημένο Pick-up στην ιστορία. Αφού αποκαλύφθηκε πριν από τρία χρόνια και διαφημίστηκε ως το ικανότερο off-road, οι παραδόσεις του Tesla Cybertruck αναμένεται τελικά να ξεκινήσουν στο τέλος του τρέχοντος έτους. Το πολυαναμενόμενο Tesla διαχωρίζεται από το υπόλοιπο πλήθος των pickup truckw επιδεικνύοντας ένα μοναδικό, φουτουριστικό σχέδιο. Όμως, από την πρώτη αποκάλυψη του το 2019, οι ανταγωνιστές άρχισαν να κάνουν γιγάντια άλματα παρουσιάζοντας ηλεκτρισμένες εκδόσεις των δημοφιλών φορτηγών τους. Επίσης, η έναρξη του pickup Rivian R1T και η ηλεκτρισμένη μετεμψύχωση του εμβληματικού Hummer μετά από 12 χρόνια απουσίας έθεσαν νέα σημεία αναφοράς στην αγορά των EV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Tesla φαίνεται πως τελικά κατάλαβε ότι δεν την «παίρνει» για περαιτέρω καθυστέρηση και βρίσκεται στα τελικά στάδια δοκιμών του Cybertruck.  Αφού είδαμε με πλάνα από drones, πως δοκιμάζεται η ανάρτηση του, πλέον για πρώτη φορά έχουμε εικόνα από την καμπίνα παραγωγής.

Ενώ το γεμάτο γωνίες Cybertruck μπορεί να μην μοιάζει καθόλου με τα καμπυλωτά αυτοκίνητα της Tesla εξωτερικά, είναι σίγουρα παρόμοιο στο εσωτερικό, αν κρίνουμε από αυτές τις εικόνες που τραβήχτηκαν έξω από το Gigafactory του Τέξας και δημοσιεύτηκαν στο φόρουμ Cybertruck Owners Club. Το εσωτερικό είναι μια μινιμαλιστική υπόθεση, στην οποία κυριαρχεί μια τεράστια οθόνη αφής, η οποία αιωρείται από ένα απλό ταμπλό που δεν φαίνεται να περιέχει άλλα χειριστήρια. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας μοχλός φλας, καθώς το τιμόνι διαθέτει ένα κουμπί στην αριστερή ακτίνα για να υποδεικνύει την αλλαγή κατεύθυνσης.

Μπορούμε επίσης να δούμε έναν ευρύ ορθογώνιο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τα καθίσματα, που γνωρίζουμε ήδη ότι περιέχει ποτηροθήκες και ένα ασύρματο χώρο φόρτισης κινητού. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Tesla αναφέρει πως θα προσφέρει τρεις παραλλαγές του Cybertruck που ξεκινούν με ένα βασικό μοντέλο ενός κινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς,  ακολουθεί μία τετρακίνητη έκδοση με δύο κινητήρες και στη κορυφή υπάρχει η έκδοση τριπλού κινητήρα. Η πρώτη επιλογή μπορεί να κάνει το 0-100 σε 6.5 δευτ. η δεύτερη σε 4.5 και η τρίτη σε 2.9 δευτ. Η Tesla ισχυρίζεται ότι το βασικό μοντέλο παρέχει αυτονομία άνω των 400χλμ. η οποία αναβαθμίζεται σε 480 στην έκδοση με διπλό κινητήρα, ενώ η κορυφαία έκδοση με τριπλό κινητήρα μπορεί να υπερηφανεύεται για αυτονομία 800χλμ.. Επίσης, το μήκος κλειστού χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1,98 μ., το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τους 1,6 τόνους και η ικανότητα ρυμούλκησης τους 6,35 τόνους.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης