Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στην 6η γενιά του πέρασε το επιβλητικό SUV της Honda, CR-V. Πιο μεγάλο, πιο hi-tech με υβριδικές και plug-in εκδόσεις, που ξεκλειδώνουν τις οικονομικές αστικές μετακινήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά, το νέο CR-V διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη σιλουέτα του προκατόχου του, αλλά αποκτά νέα εμπρός όψη με μια μεγάλη μάσκα που πλαισιώνεται από ζεύγος κομψών προβολέων. Κάθε ένα από τα δύο διαθέσιμα συστήματα κίνησης (υβριδικό και plug-in) αποκτά τη δική του σχεδίαση μάσκας. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά CR-V είναι λιγότερο αισθητές με τα πίσω φώτα να διατηρούν το βασικό τους σχήμα αλλά να αποκτούν νέα εσωτερικά γραφικά.

Σύμφωνα με την εταιρία, το σύνολο έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις του, ενώ το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 40χλστ. επιτρέποντας περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, αλλά και ακόμα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Όσον αφορά τον τελευταίο, επειδή η μπαταρία (στην plug-in έκδοση) έχει τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα και όχι πίσω από τους επιβάτες, αυξάνεται αντί να μικραίνει ο προσφερόμενος χώρος. Έτσι πλέον το CR-V έχει πορτπαγκάζ 587 λτ. στις υβριδικές εκδόσεις και 617 στις plug-in.

Η καμπίνα με τη σειρά της, είναι ακόμα πιο ευρύχωρη πλέον, ενώ ο οδηγός αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, την ώρα που στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη του συστήματος infotainment 9 ιντσών. Παράλληλα εξοπλίζεται με διζωνικό κλιματισμό, ηχοσύστημα Bose με 12 ηχεία αλλά και το νέο σύστημα ασφαλείας Honda Sensing 360.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθώντας τη δέσμευση της Honda να προσφέρει μόνο ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Ευρώπη, το CR-V διατίθεται σε υβριδική και plug-in υβριδική επιλογή. Highlight είναι η έκδοση e:PHEV, η οποία είναι η πρώτη plug-in υβριδική πρόταση της Honda και προσφέρει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 82χλμ. Μια πλήρης φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε 2,5 ώρες.

Και τα δύο ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης διαθέτουν έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος έχει βελτιωμένη αποδοτικότητα, ενώ συνεργάζεται με δύο υψηλής απόδοσης ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες. Η Honda δεν διευκρίνισε αν θα υπάρχει διαφορά στην απόδοση ισχύος μεταξύ των δύο εκδόσεων.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης