Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης
Το Grand Prix της Αυστραλίας παραμένει ένα κορυφαίο τριήμερο του ημερολογίου των MotoGP για έναν πολύ καλό λόγο – την ίδια την πίστα του Phillip Island. Ως μια από τις αγαπημένες τόσο των οπαδών όσο και των αναβατών, η πίστα διαθέτει μια από τις πιο ρέουσες διαδρομές στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και μας προσφέρει συχνά πυκνά εκληκτικούς αγώνες.
Αν και πολλοί βρίσκουν την πίστα ήδη άψογη, η Αυστραλιανή Grand Prix Corporation ξεκίνησε ένα κατασκευαστικό έργο έξι εβδομάδων για τη διατήρηση της άδειας ασφαλείας FIM Grade A του Phillip Island.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Σχεδιασμού και Κατασκευής της Australian Grand Prix Corporation, Matthew Walton, το πιο σημαντικό έργο λαμβάνει χώρα στις στροφές 1, 11 και 12. Μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού, η πρώτη στροφή της πίστας παρουσιάζει μια ιδιαίτερα γρήγορη ζώνη πτώσεων. Προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια σε εκείνο το σημείο, η ομάδα θα επεκτείνει την υπάρχουσα ασφάλτινη περιοχή εξόδου και θα διευρύνει την αμμοπαγίδα που ακολουθεί. Στο τέλος, μια πρόσφατα τοποθετημένη μπαριέρα με δέσμες ελαστικών θα λειτουργεί ως το τελευταίο επιβραδυντικό στοιχείο για όσους αναβάτες και μοτοσυκλέτες δεν έχουν σταματήσει στην αμμοπαγίδα.
Παρόμοια, αυξημένα μέτρα ασφαλείας ενσωματώνονται στις στροφές 11 και 12.
Εκτός από τις επανασχεδιασμένες αμμοπαγίδες, η GP Corp θα προσθέσει άσφαλτο εκτός των ορίων της πίστας στις στροφές 2, 3, 6, 8, 9, 11 και 12. H πρόσθετη άσφαλτος θα προσφέρει στους αναβάτες ένα επιπλέον περιθώριο σφάλματος, κρατώντας τους μακριά από το γρασίδι και την αμμοπαγίδα αν χάσουν λίγο τη γραμμή τους. Ενώ τα σχέδια ακούγονται απλά, ο Walton σημειώνει ότι το έργο είναι ένα σημαντικό εγχείρημα, με την ομάδα να προσθέτει 300 τόνους χαλίκι και να αφαιρεί 25.000 κυβικά μέτρα χώματος στη διαδικασία.
Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες, εδώ.