Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι χρόνοι στο Nurburgring είναι μια μεγάλη υπόθεση για τους κατασκευαστές από τη δεκαετία του ’90, με τα ρεκόρ να χρησιμεύουν ως απόδειξη για τις τελευταίες και μεγαλύτερες δημιουργίες τους. Την τελευταία δεκαετία, το Civic και το Megane ανταλλάσσουν θέσεις στην κορυφή των γρηγορότερων προσθιοκίνητων μοντέλων παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda επέστρεψε στην «Πράσινη Κόλαση» για να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο, σβήνοντας το χαμόγελο από τη Renault. Ο Γάλλος κατασκευαστής κέρδισε την προηγούμενη φορά, “κλέβοντας” το ρεκόρ από το Civic Type R του 2018. Αλλά φέτος, το νέο Honda Civic Type-R γίνεται ξανά ο βασιλιάς του Nurburgring, όντας το ταχύτερο FWD αυτοκίνητο στην πίστα των 20,8 χιλιομέτρων.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ιαπωνικό μοντέλο χρειάστηκε 7:44:881 για να ολοκληρώσει τον γύρο των 20.8 πλέον χλμ. καθώς από το 2019 οι νέοι κανονισμοί έχουν αυξήσει το μήκος της πίστα κατά περίπου μισό χιλιόμετρο. Το 2019 Renault Megane RS Trophy-R για το ίδιο μήκος πίστας χρειάστηκε 7:45:39

“Έξι χρόνια μετά την επίτευξη του ρεκόρ γύρου από την προηγούμενη γενιά του Civic Type R, φτάσαμε σε αυτή τη νέα επιτυχία, ως αποτέλεσμα όλων των κόπων και όλων των εξελίξεων που κάναμε στο Type R”, δήλωσε ο Hideki Kakinuma, επικεφαλής της εξέλιξης του μοντέλου.

Στη νέα γενιά του, το σύνολο εξοπλίζεται με κινητήρα turbo VTEC 2λτ. αποδίδοντας 329 άλογα και 420 Nm ροπής. Καταφέρνει το 0-100 σε 5.4 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 275χλμ./ώρα με το κιβώτιο να είναι αποκλειστικά χειροκίνητο. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Type-R διατηρεί και τον καλύτερο χρόνο στην πίστα της Suzuka.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης