Στην 3η επανεκκίνηση του αγώνα έγινε χαμός. Δύο γύρους πριν την καρό σημαία, από την κακή τοποθέτηση του Gasly αρχίζει το γαϊτανάκι των λαθών. Ο Alonso βγαίνει εκτός και στη συνέχεια, χάνει to μονοθέσιο ο Devries ενώ οι δύο Alpine χτυπούν μεταξύ τους και πέφτουν στα προστατευτικά με αποτέλεσμα να διακοπεί και πάλι ο αγώνας.
Τι είχε προηγηθεί όταν βγήκε η δεύτερη κόκκινη σημαία
Ο Max Verstappen αμέσως μετά την εκκίνηση έχασε δύο θέσεις. Ο Russel που ήταν δεύτερος πετάχτηκε μπροστά και πέρασε τον Max ενώ ο Hamilton που ξεκίνησε από την 3η θέση κράτησε την εσωτερική και πέρασε τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull.
O Verstappen φέρθηκε έξυπνα. Άνοιξε αριστερά για να μην ακουμπήσει τον Hamilton γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να σήμαινε και μια έξοδο. Για σκεφθείτε τι θα γινόταν αν έμπαινε στον αμμοπαγίδα. Θα σήμαινε το τέλος για τον πιλότο της Red Bull.
Κάτι αντίστοιχο έγινε δευτερόλεπτα μετά με τον Charles Leclerc ο οποίος ακούμπησε με τους δεξιούς τροχούς της Ferrari τον Stroll, είχε έξοδο και η Ferrari κόλλησε στα χαλίκια. Βγήκε κίτρινη σημαία και όταν ο αγώνας μπήκε σε κανονικό ρυθμό, ο νεαρός Alex Albon έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός πίστας.
Από εκεί άρχισαν τα επιτελικά λάθη. Ο Toto Wolff έβαλε στα πιτς τον Russel που ήταν επικεφαλής του αγώνα. Στο μεταξύ η κίτρινη σημαία έγινε κόκκινη γιατί η πίστα είχε χαλίκια. Αυτό άλλαξε τα πάντα. Ο Russel από πρώτος βρέθηκε 6ος και λογικό ήταν να παραπονεθεί γιατί ο Toto τον έβαλε στα πιτς.
Όταν ο αγώνας ξεκίνησε ήρθε η δεύτερη έκπληξη για την Mercedes. Ο Ολλανδός Max Verstappen (Red Bull) με τη χρήση του DRS πέρασε τον Hamilton (Mercedes). Λίγα λεπτά αργότερα ο άλλος πιλότος της γερμανικής ομάδας έκανε δεξιά με πρόβλημα στον κινητήρα. Το υβριδικό σύστημα έπιασε φωτιά και εκεί ο Russel που «έβλεπε» μια θέση στο βάθρο έμεινε θεατής.
Περισσότερα μετά από τον τερματισμό…