Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εάν ακόμα υπάρχουν μερικοί που πιστεύουν πως η ηλεκτροκίνηση θα αργήσει πολύ να γίνει η νέα καθημερινότητα, τα νούμερα των ευρωπαϊκών πωλήσεων για τον προηγούμενο μήνα, έχουν την απάντηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Φεβρουάριο, ο αριθμός των ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων σε 28 ευρωπαϊκές αγορές – συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου – αυξήθηκε κατά 12%, αγγίζοντας τις 900.000 μονάδες.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Tesla Model Y, κατάφερε να πουλήσει περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας, καυσίμου και τιμής. Το συγκεκριμένο όχημα έκανε 18.446 πωλήσεις (+173% σε σχέση με το 2022), με δεύτερο να έρχεται το Dacia Sandero με 18.431 πωλήσεις (+40%)  και τρίτο το Peugeot 208 με 16.180 πωλήσεις (+10%).

Η Ιταλία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Βέλγιο παρουσίασαν ισχυρούς, διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τον Φεβρουάριο. Οι μόνες χώρες που παρουσίασαν πτώση ήταν η Σουηδία, η Νορβηγία, η Φινλανδία και η Κύπρος. Η ταχεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών σε όλη την περιοχή προέκυψε ως αποτέλεσμα ανταγωνιστικών συμφωνιών και προσφορών στην αγορά, παράλληλα με τη μείωση της ανησυχίας των καταναλωτών σχετικά με την εμβέλεια της μπαταρίας και το άγχος φόρτισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μερίδιο αγοράς της κατηγορία των ηλεκτρικών, αυξήθηκε σε 25 αγορές. Η Φινλανδία πρωτοστάτησε με αύξηση σχεδόν 18 μονάδων μεταξύ Φεβρουαρίου 2022 και Φεβρουαρίου 2023. Διψήφιο μερίδιο αγοράς καταγράφηκε για τα αμιγώς ηλεκτρικά σε 14 χώρες: Ιρλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Σουηδία, Ολλανδία, Δανία , Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ελβετία.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης