Μία σειρά ζητημάτων που έχουν ανακύψει με ραδιοβοηθήματα και άλλα ηλεκτρονικά όργανα σε περιφερειακά αεροδρόμια, αναδεικνύουν συνδικαλιστές στις αερομεταφορές. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου έχουν χαλάσει και τα δύο ραδιοβοηθήματα και γίνεται αγώνας δρόμου για την αποκατάσταση των βλαβών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, στο νησί της Ζακύνθου δεν μπορούν να γίνουν προσγειώσεις τη νύχτα, καθώς τα αεροσκάφη μπορούν να πλησιάσουν και να προσγειωθούν μόνο εξ’ όψεως. Αυτό συμβαίνει γιατί και τα δύο ραδιοβοηθήματα τα οποία υπήρχαν στο αεροδρόμιο δεν λειτουργούν εδώ και δύο μήνες εξαιτίας πλημμύρας που είχε σημειωθεί στην περιοχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την ένωση των μηχανικών ηλεκτρονικών για την ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας, έχει γίνει μεγάλος αγώνας έτσι ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη στο ένα ραδιοβοήθημα, ενώ αναμένουν να γίνει η ίδια διαδικασία και για το δεύτερο, καθώς και προμήθεια νέων.

Προβλήματα καταγράφονται και στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, καθώς συχνά οι μηχανικοί αναγκάζονται να επισκευάζουν διαρκώς βλάβες, αφού όπως λένε τα ραδιοβοηθήματα είναι παλαιά και χρειάζονται άμεσα αλλαγές.

«Τα ραδιοβοηθήματα θα είναι για πάντα το τελευταίο αποκούμπι του πιλότου προκειμένου να προσεγγίσει το αεροδρόμιο και να προσγειωθεί με ασφάλεια. Άρα πρέπει να δώσουμε μεγάλο βάρος στον εκσυγχρονισμό και στην αποκατάσταση των τρεχουσών βλαβών, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των ραδιοβοηθημάτων τα οποία μπορεί να είναι 25, 30, 35 ετών», είπε ο πρόεδρος της ΕΝΗΜΑΕΚ, Κώστας Κανδεράκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης