Το BMW Group κατάφερε για άλλη μια φορά να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, χρησιμοποιώντας προκαταρκτικούς εσωτερικούς υπολογισμούς. Με αυτόν τον τρόποι μείωσε τις εκπομπές CO2 του στόλου του στην Ε.Ε. πάνω από εννέα τοις εκατό από το 2021 μέχρι το 2022.
Με εκπομπές 105 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (2021: 115,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο), βάσει προκαταρκτικών υπολογισμών για το 2022, η εταιρεία ξεπέρασε για άλλη μια φορά το στόχο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση EU27+2 (Ε.Ε., Νορβηγία, Ισλανδία) των 127 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο κατά 22 γραμμάρια.
Εκτός από την περαιτέρω αύξηση της αποδοτικότητας των οχημάτων, η μείωση των εκπομπών μπορεί να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχημένη εφαρμογή της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της εταιρείας. Το BMW Group πούλησε συνολικά περισσότερα από 215.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως το 2022, κάτι το οποίο δηλώνει αύξηση σχεδόν 108%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν σχεδόν το εννέα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων πέρυσι. Ο στόχος είναι να αυξηθεί αυτό το ποσοστό στο 15% το 2023. Το BMW Group στοχεύει επίσης περισσότερο από το 50% του όγκου των πωλήσεών του να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το αργότερο μέχρι το 2030.Ταυτόχρονα το BMW Group έγινε ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που συμμετείχε στην καμπάνια Business Ambition for 1,5° C, η οποία ξεκίνησε από την πρωτοβουλία Science-Based Targets Initiative και δεσμεύεται στον στόχο της πλήρους κλιματικής ουδετερότητας σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα.
Ως επόμενο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, το BMW Group σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 40% ανά όχημα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής (αλυσίδα εφοδιασμού, παραγωγή και φάση χρήσης), από τα επίπεδα του 2019 έως το 2030.