Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η BMW ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων όταν ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να χρεώνει τους οδηγούς (σε ορισμένες αγορές) μια μηνιαία συνδρομή για τη χρήση θερμαινόμενων καθισμάτων. Δεν ήταν τόσο η μηνιαία χρέωση που ενόχλησε τους ανθρώπους όσο το γεγονός ότι η τεχνολογία υπάρχει ήδη στο αυτοκίνητο, αλλά δεν ενεργοποιείται μέχρι να γίνει η συνδρομή.
Η Dacia θέλησε να τρολάρει την BMW και αυτή τη νέα νοοτροπία των μηνιαίων συνδρομών, μοιράζοντας σε όλους (είτε πελάτες της, είτε όχι), δωρεάν θερμοφόρες. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι οποιοσδήποτε είναι ευπρόσδεκτος να παραλάβει μια θερμοφόρα με την επωνυμία της Dacia μεταξύ 1 και 2 Φεβρουαρίου στους εκθεσιακούς χώρους της Dacia στο Brent Cross στο Λονδίνο, Trinity Way στο Μάντσεστερ και Fendrod Way, Σουόνσι.
Οι «θερμοφόρες μας είναι λίγο αστείες, αλλά υπογραμμίζουν την κατεύθυνση που ακολουθεί η ευρύτερη βιομηχανία όσον αφορά την πρόσβαση σε λειτουργίες βάσει συνδρομής», δήλωσε ο Luke Broad της Dacia. «Το να ζητάς από κάποιον να πληρώσει επιπλέον για να ενεργοποιήσει τον εργοστασιακό εξοπλισμό σίγουρα δεν είναι Dacia. Πιστεύουμε στην απλότητα, προσφέροντας στους πελάτες μας τεχνολογία που κάνει την οδήγηση πιο άνετη και άνετη με χαρακτηριστικά που περιλαμβάνονται στην αρχική τιμή ενός αυτοκινήτου.»
Και για να είμαστε ξεκάθαροι, η Dacia δεν θέλει οι οδηγοί να κάθονται σε 1.5 λτ. βραστό υγρό. Προτείνεται να τα τοποθετήσουν στο αυτοκίνητο για λίγα λεπτά πριν ξεκινήσουν ένα ταξίδι, αν και ορισμένοι οδηγοί της Dacia δεν χρειάζεται να καταφύγουν σε αυτό: τα κορυφαία Sandero Stepway της Dacia, Duster και το Jogger είναι εξοπλισμένα με στάνταρ θερμαινόμενα καθίσματα.
Εσείς θα πληρώνατε μηνιαία συνδρομή για να «ξεκλειδώσετε» κάποια λειτουργία την οποία διαθέτει το αυτοκίνητο σας;