Του Περικλή Χαλάτση

Η μάχη στο πρώτο ράλλυ της χρονιάς, έχει «ανάψει» για τα καλά στις ασφάλτινες διαδρομές του Monte Carlo που άλλοτε είναι στεγνές και άλλοτε παγωμένες και επικίνδυνες. Το πλήρωμα του Toyota GR Yaris Rally1, Sebastien Ogier-Vincent Landais, παρά το πρωινό πρόβλημα που είχαν με το υβριδικό σύστημα κατάφεραν να κρατήσουν το ρυθμό αλλά και την πρώτη θέση. Το πρόβλημα λύθηκε στο πρώτο service park και το γαλλικό πλήρωμα κινήθηκε τόσο όσο χρειαζόταν για να βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Κατά τη διάρκεια του σημερινού σκέλους η δεύτερη και η τρίτη θέση άλλαξε αρκετές φορές. Στο τελείωμα της ημέρας πίσω από τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier βρέθηκαν οι περσυνοί πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) και στην τρίτη θέση οι Βέλγοι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).Ο Rovanpera στις πρώτες ειδικές φαίνεται ότι δεν έκανε επιλογή ελαστικών. Και οι χρόνοι του δεν ήταν αυτοί που υπολόγιζε.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ωστόσο το απόγευμα κάτι άλλαξε και βρήκε το ρυθμό του. Αν δεν «μιλούσε» η πείρα του Ogier ο Φινλανδός θα ήταν στην πρώτη θέση. 

 

Ott Tanak-Martin Jarveoja Δυναμικά στον αγώνα μπήκε και ο O.Tanak ο οποίος παρά το γεγονός ότι πήγαινε στο όριο φαίνεται ότι ακόμη πειραματίζεται με το καινούργιο του αυτοκίνητο. Πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι οι Εσθονοί Ott Tanak-Martin Jarveoja έκαναν εκπληκτικό αγώνα ωστόσο ακόμη δεν έχουν μάθει τα μυστικά του  Ford Puma Rally1.

Η αιτία της μεγάλης καθυστέρησης του Evans ήταν αυτό το κλαταρισμένο λάστιχοΒέβαια στην 4η θέση κανονικά θα ήταν οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1). Το πλήρωμα της Toyota πήγαινε «αέρα». Το πρωί έχασε χρόνο. Αιτία των μέτριων χρόνων και στον Evans ήταν η κακή επιλογή των ελαστικών. Το απόγευμα οι γόμες ήταν σωστές. Μάλιστα το πλήρωμα της Toyota κέρδισε την  6η Ε.Δ.

Οι δέκα πρώτο στο τέλος του δεύτερου σκέλους

Σήμερα τα πληρώματα έκαναν τρείς επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 105,34 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Αύριο Σάββατο 21 Ιανουαρίου, τρίτη αγωνιστική ημέρα, τα πληρώματα θα κάνουν έξι ειδικές διαδρομές (τρείς επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 112 χιλιομέτρων.

Η πρώτη ειδική Le Fugeret / Thorame-Haute,  μήκους 16,80 χλμ.), θα ξεκινήσει στις 09:20 το πρωί (ώρα Ελλάδος) .
Η Cosmote Sport 5HD μεταδίδει ζωντανά τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Ενδεχομένως σε κάποιες από τις ειδικές ( Le Fugeret / Thorame-Haute – Malijai / Puimichel – Ubraye / Entrevaux ) να υπάρχει λίγο χιόνι. Αυτό σημαίνει ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δούμε αγωνιστικό με καρφιά.

Οι προσπάθειες του Έλληνα πρωταθλητή
Βελτιωμένη ήταν σήμερα η εικόνα του Έλληνα πρωταθλητή Ιορδάνη Σερδερίδη. Έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγού τον Fred Miclotte ανέβασε ρυθμό αφού έμαθε  καλύτερα το εργοστασιακό Ford Puma Rally1 . Ο Σερδερίδης κινήθηκε γρήγορα στις πολύ απαιτητικές ειδικές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Ιορδάνης ΣερδερίδηςΟ ίδιος είπε: «Είναι γεγονός πως δεν βρισκόμαστε εκεί που θα θέλαμε και είμαστε πολύ μακριά από τους στόχους που θέσαμε πριν την εκκίνηση. Παρόλα αυτά θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για να βρούμε καλύτερη αίσθηση με το Ford Puma Rally1 στις πολύ απαιτητικές ειδικές του αγώνα. Κάθε αγωνιστικό χιλιόμετρο είναι και μάθημα για εμάς στην προσπάθεια μας να μάθουμε καλύτερα το αυτοκίνητο και να βελτιώσουμε τους χρόνους μας».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης