Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το τμήμα που είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης της Hyundai, μόλις παρουσίασε μία εντυπωσιακή καινοτομία στην Έκθεση CES του Λας Βέγκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τις μετατροπές και το λογισμικό της Hyundai Mobis, κάθε τροχός του αυτοκινήτου μπορεί να στρίψει μέχρι και 90 μοίρες και να επιτρέψει στο σύνολο να κινείται διαγώνια αλλά και πλάγια (όπως ο κάβουρας).  Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, το ειδικά κατασκευασμένο όχημα μπορεί να περιστρέφει όλους τους τροχούς του κατά 90 μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να μπαίνει και να βγαίνει από έναν παράλληλο χώρο στάθμευσης πολύ εύκολα.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλά αυτό δεν είναι το μόνο, καθώς το σύστημα e-Corner μπορεί βασικά να κάνει κάθε κίνηση που μπορεί κανείς να φανταστεί. Το πρωτότυπο Ioniq 5 εμφανίζεται να περιστρέφει όλους τους τροχούς του υπό γωνία περίπου 45 μοιρών πραγματοποιώντας μία αναστροφή σχεδόν επιτόπου.  Η Hyundai Mobis δεν δημοσίευσε άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τη καινοτομία e-Corner, αλλά είναι σαφές ότι έχει τεράστιες δυνατότητες να απλοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία συναρμολόγησης ενός EV, καθώς και να προσφέρει επιπλέον δυνατότητα ελιγμών για τους οδηγούς.

 

Μοιάζει επίσης με μια σύγχρονη επανερμηνεία μιας τεχνολογίας που πρωτοεμφανίστηκε το 1927 στο Παρίσι σε ένα νέο (τότε) αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Υπήρχε επίσης μια αμερικανική εφεύρεση που ονομάζεται The Park-Car, η οποία εισήχθη τη δεκαετία του 1930 και περιελάμβανε την τροποποίηση του οχήματος για να προσθέσει έναν πέμπτο τροχό στο πίσω μέρος που θα κατέβαινε στο έδαφος για να διευκολύνει το παρκάρισμα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης