Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πιο κοντά από ποτέ φαίνεται να βρίσκεται η Spyros Panopoulos Automotive στην αποκάλυψη αλλά και διάθεση του υπεραυτοκινήτου Chaos.
Πλέον στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας, υπάρχει ειδική φόρμα στην οποία όσοι επιθυμούν μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να μπουν σε μία λίστα αναμονής για την απόκτηση του υπεραυτοκινήτου Chaos. Εκτός από το όνομα και το email, πρέπει στα στοιχεία να υπάρχει και μία αναφορά από τράπεζα που να αποδεικνύει πως ο ενδιαφερόμενος είναι σε θέση να μπορεί να αποκτήσει το μοντέλο.
Αξίζει να θυμίσουμε πως το Νοέμβριο του 2021 η εταιρία προχώρησε στην αποκάλυψη του μοντέλου μέσα από ψηφιακές απεικονίσεις και φωτογραφίες, και όχι σε πραγματικό περιβάλλον, κάτι που έκανε πολλούς να θέσουν ερωτήματα και αμφιβολίες για την πορεία (ακόμα και την ύπαρξη) του Chaos.
Χωρίς η εταιρία να έχει προχωρήσει σε επίσημα αποκαλυπτήρια, πλέον άνοιξε τη πλατφόρμα για όσους ενδιαφέρονται, να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους για τις δύο εκδόσεις του μοντέλου, με κόστος πολλά εκατομμύρια.
Στην «βασική» του έκδοση Earth Version, το Chaos θα αποδίδει 2.048 ίππους (1.389.4 Nm ροπής) κοστίζοντας 5.5εκ. ευρώ, ενώ στην Zero Gravity θα ξεπερνάει τους 3.064 ίππους (1.983.5Nm ροπής) με την τιμή να σπάει ρεκόρ στα 12.5 εκ. ευρώ.
Με V10 κινητήρα, 3D εκτυπωμένο στροφαλοφόρο και 0-100 σε 1.55 δευτ.
Το Chaos έχει μήκος 5.053μ., ύψος 1.121μ., πλάτος 2.068μ. ενώ το βάρος του είναι στα 1.388 και 1.272 κιλά αντιστοίχως. Καρδιά του μοντέλου είναι ένας διπλότουρμπος V10 κινητήρας, με 40 βαλβίδες ενώ εντυπωσιάζει το γεγονός πως ο στροφαλοφόρος θα είναι από τιτάνιο αλλά ψηφιακά εκτυπωμένος. Στην απλή έκδοση το 0-100 θα έρχεται σε μόλις 1.9 δευτ. με το 0-402 σε 8.1 δευτ. Εάν ήδη εντυπωσιαστήκατε να σας πούμε πως στην πιο γρήγορη έκδοση το 0-100 έρχεται σε μόλις… 1.55δευτ. η τελική ξεπερνά τα 500χλμ./ώρα και το 0-402 έρχεται σε 7.5 δευτ. Νούμερα που για να επιτευχθούν έχει γίνει τεράστια μελέτη και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσοι θα είναι οι Έλληνες που θα ανυπομονούν να βάλουν τόσο βαθιά το χέρι στη τσέπη και να δώσουν το λιγότερο 5.5 εκατ. ευρώ για την αγορά του πρώτου hypercar made in Greece.