Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο σχεδιασμός της τρέχουσας γενιάς GT-R είναι τεχνικά 21 ετών, λαμβάνοντας υπόψη ένα ομώνυμο concept που έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2001. Η έκδοση παραγωγής παρουσιάστηκε στην ίδια εκδήλωση έξι χρόνια αργότερα, επομένως είναι ασφαλές να πούμε ότι το R35 έχει γεράσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ευτυχώς, το τμήμα επιδόσεων Nismo της Nissan υπόσχεται ότι ένα συναρπαστικό προϊόν είναι στα σκαριά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Takao Katagiri επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζεται ένα «πολύ συναρπαστικό μοντέλο» με το σήμα Nismo το οποίο θα πωλείται στην Ιαπωνία καθώς και στις Ηνωμένες Πολιτείες, την ηπειρωτική Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο. 

Είναι πολύ πιθανό λοιπόν το νέο αυτό μοντέλο επιδόσεων να χρησιμεύσει ως έμμεσος διάδοχος του παλιού GT-R. Στις αρχές του τρέχοντος έτους, ο “Godzilla” αποσύρθηκε από την Ευρώπη λόγω των αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, οι οποίοι επίσης εμποδίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία να πουλήσει το νέο Z στην ΕΕ.

Το νέο μοντέλο θα είναι υβριδικό και όχι αμιγώς ηλεκτρικό καθώς στελέχη της εταιρίας είχαν προηγουμένως δηλώσει ότι ένα γρήγορο EV θα χρειαζόταν μπαταρίες στερεάς κατάστασης, αλλά αυτές δεν θα είναι έτοιμες στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, ο εγχώριος αντίπαλος της Nissan, η Toyota, έχει υποσχεθεί να κυκλοφορήσει ένα υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής με μπαταρία στερεάς κατάστασης έως το 2025.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nismo Takao Katagiri είπε: «Υπάρχει ένα πολύ, πολύ σημαντικό όραμα της Nissan για την Ευρώπη. Είναι γύρω από την καρδιά αυτού του νέου αυτοκινήτου, καθώς αυτή η περιοχή είναι πολύ ιδιαίτερη για εμάς, ειδικά για αυτοκίνητα επιδόσεων. Επομένως, ένα πράγμα που μπορώ να πω είναι να περιμένετε. Θα παρουσιάσουμε ένα πολύ συναρπαστικό μοντέλο στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με τη μάρκα Nismo».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης