Εβδομήντα οκτώ χιλιάδες θεατές παρακολούθησαν το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή. Ταινίες, masterclasses και ανοιχτές συζητήσεις κέρδισαν το ενδιαφέρον των θεατών.

Φέτος το Φεστιβάλ επέστρεψε δυναμικά στους φυσικούς του χώρους, προβάλλοντας συνολικά 296 ταινίες. Πρόκειται για 199 ταινίες μεγάλου μήκους, 68 μικρού μήκους, ενώ 93 ταινίες προβλήθηκαν ψηφιακά, στην online πλατφόρμα του Φεστιβάλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Συναντήσεις επαγγελματιών του χώρου

Εκατοντάδες ήταν οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν ανάμεσα σε επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στο πλαίσιο των αναπτυξιακών δράσεων της Αγοράς. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της διοργάνωσης, 559 επαγγελματίες συμμετείχαν σε περισσότερες από 400 διεργασίες, με στόχο να τις μετουσιώσουν σε νέα πρότζεκτ, σενάρια και ταινίες.

Έξι ήταν τα masterclasses που δόθηκαν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, τα οποία ήταν όλα ανοιχτά στο κοινό και sold out, καθώς και 13 Agora Talks που απευθύνθηκαν στους επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότεροι από 3.500 επισκέπτες περιηγήθηκαν στις δύο μεγάλες εκθέσεις του Φεστιβάλ «Αναπαράσταση (Anaparastasi): Reconstruction, Reenactment, Reconstitution» και «Η θάλασσα στο Λιμάνι».

Στο πλαίσιο του τμήματος Immersive, πραγματοποιήθηκαν 1.000 προβολές της διαδραστικής εγκατάστασης εικονικής πραγματικότητας White Dwarf της Γιολάντας Μαρκοπούλου, καθώς και των ταινιών που διαγωνίζονταν για τον Χρυσό Αλέξανδρο Immersive.

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξή του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, την πολύτιμη συνεισφορά της Βουλής των Ελλήνων, του προγράμματος ΕΣΠΑ του ΠΕΠ Κ. Μακεδονίας 2014-2020 και του προγράμματος MEDIA και ανανέωσε το ραντεβού του στη Θεσσαλονίκη στις 2 Μαρτίου, με την 25η διοργάνωση του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης