του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που έκανε αίσθηση στην EICMA 2022 είναι η DRR-022, που είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από Ελληνικά χέρια!!! Τη βρήκαν οι δημοσιογράφοι από όλον τον κόσμο, αλλά και οι επισκέπτες της μεγάλης Έκθεσης, στο χώρο της εταιρίας DNA που επίσης είναι Ελληνική εταιρία με τεράστια διεθνή αναγνώριση, κυρίως για τα φίλτρα που κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στην Ελευσίνα Αττικής.

O μηχανολόγος μηχανικός Αλέξανδρος Μαΐδης το 2019 έφτασε στον Ντίνο Νικολαΐδη, ιδρυτή της DNA που μαζί με το γιό του Μάριο “τρέχουν” την πετυχημένη πορεία της εταιρίας και αμέσως οι τρεις ανακάλυψαν ότι συμπλέουν σε ιδέες και πάθος για την υλοποίησή τους. Τα δύο χρόνια της πανδημίας, έδωσαν το χρόνο στην ομάδα να δουλέψει πάνω στα σχέδια του Μαΐδη που εμπνεύστηκε ένα αντισυμβατικό μέλλον για το μπροστινό σύστημα και τη γεωμετρία των αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Βασιζόμενος στο πιρούνι του Norman Hossack, προχώρησε παραπέρα την ιδέα μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας με σχεδόν μηδενικές τριβές από τη λειτουργία των αναρτήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από αυτό μέχρι να φτάσουμε να δούμε το σχέδιο υλοποιημένο και – τουλάχιστον – στατικά λειτουργικό, χρειάστηκε πάρα πολύ δουλειά και αφοσίωση και στοχοπροσήλωση, για να λέμε τώρα ως Έλληνες ότι είμαστε υπερήφανοι για τους συμπατριώτες μας.

Η ιδέα ονομάστηκε DRR-022 (DNA Real Racer) και διαμορφώθηκε βασισμένη στις διαστάσεις της κατηγορίας Moto 3 του MotoGP, στην οποία κατηγορία μπορεί να αγωνιστεί στο μέλλον, βάζοντας έναν Έλληνα κατασκευαστή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μια ελαφριά αγωνιστική μοτοσυκλέτα λοιπόν, με μικρότερο βάρος από τις τωρινές Moto 3, με σχεδόν μηδενικές τριβές στην μπροστινή και την πίσω ανάρτηση, σε όλα τα κινούμενα μέρη της ανάρτησης και κυρίως με ακριβέστατη μέθοδο μηχανολογικής μελέτης και κατασκευής.

Ο Ντίνος Νικολαϊδης με το νεαρό μηχανολόγο Αλέξανδρο Μαϊδη

Οι στόχοι του R&D της ομάδας:

• Διπλή διχαλωτή μπροστινή ανάρτηση

• Χωρίς αρθρώσεις, μόνο με διπλά ρουλεμάν

• Πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία

• Ειδικό σύστημα εισαγωγής με τεχνολογία SLS & FDM 3D printing

• Ελαφριά δομή από κορμό αλουμινίου κατασκευασμένο με CNC

• Τεχνικά χαρακτηριστικά και διαστάσεις Moto3

• Όσο γίνεται κοντύτερα σε αναλογία ισχύος – βάρους στο 1:1

• Υποπλαίσιο και φέρινγκ από ανθρακονήματα (Carbon fiber)

“Η αντισυμβατική”, όπως την έχει βαφτίσει ο 31χρονος Αλέξανδρος Μαΐδης, είναι πια μια πραγματικότητα και στην EICMA 2022 αποκαλύφτηκε και στο διεθνές κοινό. Η δουλειά που έγινε με την εμπειρία στο κατασκευαστικό κομμάτι του Ντίνου Νικολαΐδη και στο συντονιστικό και το κομμάτι επικοινωνίας του Μάριου Νικολαΐδη, είδε τα φώτα του Μιλάνου στραμμένα επάνω της. Η μοτοσυκλέτα της DNA έκανε την πρώτη της επιτυχία.

Ελπίζουμε να βρεθεί η κατάλληλη υποστήριξη και να τη δούμε σύντομα να αγωνίζεται στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Moto 3, από το οποίο προέρχεται ο κινητήρας της. Από εκεί μπορεί να ανοίξει ένας πολύ μεγάλος δρόμος.

Το εντυπωσιακό περίπτερο της DNA στην EICMA

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος Αγωνιστικός

Κυβισμός: 449.7 κ.εκ.

Διάμετρος Χ Διαδρομή: 97mm Χ 60.8mm

Συμπίεση: 13.0:1

Βαλβίδες: 4 επικεφαλής τιτανίου

Σύστημα ψεκασμού: EFI,Keihin 47mm

Ταχύτητες: 6

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Πλαίσιο: Twin spar, Αλουμινίου με διεργασία CNC

Υποπλαίσιο: Carbon Fiber

Μεταξόνιο: 1280 +/- 10mm

Ρεζερβουάρ: Αλουμινίου

Χωρητικότητα: 11.8L

Βάρος: 75kg (άδεια)

Εισαγωγή αέρα: 3D printed FDM NYLON-CF Ram-air & 3D printed SLS PA12 air box με DNA αγωνιστικό φίλτρο

Εξάτμιση: Akrapovic τιτανίου, είδικά κατασκευασμένη για την DRR-022

Μπροστινή ανάρτηση: αμορτισέρ Hyperpro 3D ειδικά κατασκευασμένο για την DRR-022

Πίσω ανάρτηση: αμορτισέρ Hyperpro 3D ειδικά κατασκευασμένο για την DRR-022

Τρόμπα μπροστινού φρένου: Accossato Moto3 racing

Τρόμπα πίσω φρένου: Accossato Moto3 racing

Φρένα μπροστά: 2 x 220mm δίσκοι, 2πίστονες ακτινικές δαγκάνες Accossato Moto3

Φρένο πίσω: 1 x 200mm δίσκος, 2πίστονη ακτινική δαγκάνα Accossato Moto3

Ο απεσταλμένος μας με όλη την ομάδα της DNA

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης