Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σειρά Dragster της Italjet με τα πρωτοποριακά εμφανισιακά σκούτερ της περιοριζόταν μέχρι στιγμής σε δύο μοντέλα: ένα 125cc και ένα 200cc. Τώρα, ένα νέο σκούτερ 500cc έρχεται, καθώς και ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Θα ξεκινήσουμε με το ηλεκτρικό, κυρίως γιατί είναι αυτό που θα έρθει πρώτο. Συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό σκούτερ της Italjet, που ονομάζεται Dragster e01 Electric, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Dragster e01 Electric θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 12 kW (16 ίππων), τοποθετώντας το σε μια κατηγορία ισοδύναμη των 125cc. Επιπλέον η Italjet αναφέρει ότι ο κινητήρας μπορεί να αποδώσει μέγιστη ροπή 360 Nm στον τροχό!

Η αυτονομία του Dragster e01 Electric θα φτάσει τα 180 km σε αστικό περιβάλλον (αυτό μειώνεται σε 90 km εκτός πόλης), σύμφωνα με την Italjet, η οποία έχει τοποθετήσει στο σκούτερ μπαταρία 4,91 kWh.

Με έναν τυπικό φορτιστή 1kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 95% σε τέσσερις ώρες ή στο 100% σε 5,5 ώρες. Με έναν γρήγορο φορτιστή 10 kW, όμως, αυτοί οι χρόνοι πέφτουν στα 30 λεπτά και 36 λεπτά αντίστοιχα.

Τα φρένα (δίσκος 200 mm μπροστά, 190 mm πίσω) παρέχονται από την Brembo και τα ελαστικά (120/70-12 μπροστά, 140/60-13 στο πίσω μέρος) από την Pirelli.

Τέλος, το βάρος του Dragster e01 Electric είναι στα 150 κιλά. Το ύψος σέλας του Dragster e01 Electric είναι στα 770 mm, με μήκος 1890 mm, πλάτος 750 mm και μεταξόνιο 1350 mm.

Τώρα ερχόμαστε στο Dragster 500 GP, το οποίο η Italjet περιγράφει ως ένα «υπερσπορ όχημα», το οποίο ακούγεται υπερβολικό για ένα σκούτερ με 43 ίππους (32 kW) στις 8.000 rpm και 43 Nm στις 6.000 rpm από ένα μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα. Όμως η επιλογή αυτών των λέξεων από την Italjet έχει κάποια λογική.

,”Το Dragster 500 GP […] είναι ένα υπερ-σπορ όχημα που δίνει τη δύναμη μιας πραγματικής μοτοσικλέτας με την ελαφρότητα και την ευελιξία ενός hyperscooter”, αναφέρει η Italjet. Σίγουρα, το χαρακτηριστικό ενός κιβωτίου έξι σχέσεων ξεχωρίζει αυτό το σκούτερ από τους αντιπάλους του και είναι βέβαιο ότι θα κρατήσει τον αναβάτη απασχολημένο.

Το σκούτερ διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και διπλή εξάτμιση που περνάει κάτω από το σώμα της μοτοσυκλέτας.

Για τα ελαστικά έχει φροντίσει και πάλι η Pirelli, (120/70-15 μπροστά και 160/60-15 πίσω), με την Brembo να παρέχει έναν δίσκο 270 mm μπροστά και 230 mm πίσω, με ABS.

Το βάρος του Dragster 500 GP θα είναι στα 180 κιλά και διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου 12 λίτρων, με μήκος 2045 mm, πλάτος 750 mm, ύψος σέλας 820 mm και μεταξόνιο 1484 mm.

Δυστυχώς, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024 για το Dragster 500 GP.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης