Αναγνώστρια της «Ζούγκλας» καταγγέλλει περιστατικό απάτης – email με φερόμενο αποστολέα «ΕΛΤΑ courier» και με την πρόφαση ότι πρόκειται για πακέτο που πρέπει να παραλάβει από την αποθήκη λόγω λανθασμένη διεύθυνσης. Το email που ακολουθεί την παρότρυνε να κάνει scan ένα κωδικό, ώστε να επιβεβαιώσει την παραλαβή ενός πακέτου μέσω ψευδών συνδέσμων (link). Μάλιστα αν δεν ακολουθούσε τις οδηγίες, το email ισχυριζόταν, πως η γυναίκα θα χρεωνόταν 1,84 ευρώ την ημέρα.
Όταν η ίδια επικοινώνησε έντρομη με τα ΕΛΤΑ για το άγνωστο αυτό πακέτο, της απάντησαν μέσω email πως «το παρακάτω e-mail δεν προέρχεται από τα ΕΛΤΑ courier και πως πρόκειται για κακόβουλο SPAM».
Αυτό είναι το κακόβουλο email που καταγγέλλει η αναγνώστρια:
Η επιστολή της στα ΕΛΤΑ:
«Καλησπέρα σας παρακαλώ προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικά αλλά δεν είναι εφικτό. Έχω παραλάβει το παρακάτω e-mail το οποίο βλέπετε με τον συγκεκριμένο αριθμό αποστολής όπου η αποστολέας δεν είμαι εγώ. Παρακαλώ όπως μου απαντήσετε εγγράφως και επίσημα, που βρέθηκε το e-mail μου στα ΕΛΤΑ Courier.Δεν έχουμε συνεργαστεί ποτέ με τη συγκεκριμένη εταιρεία, ούτε στο να παραλάβω, αλλά ούτε και να στείλω κάτι. Όπως καταλαβαίνετε επειδή σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά να κινηθώ νομικά διότι το e-mail μου είναι ένα προσωπικό δεδομένο το οποίο το έχετε εσείς χωρίς τη δική μου συγκατάθεση επικοινώνησα με το κατάστημα της Νίκαιας και μου έδωσαν το τηλέφωνο 210 60 73 να επικοινωνήσω. Καταλαβαίνω η ώρα ίσως είναι περασμένη και το τηλεφωνικό κέντρο δεν λειτουργεί, εγώ θα κάνω μία επικοινωνία και αύριο το πρωί μετά τις 9:00 αν δεν λάβω επικοινωνία αύριο να γνωρίζετε ότι θα κάνω τα νόμιμα. Διότι οι εποχές είναι πολύ επικίνδυνες και αφορά προσωπικό δεδομένο το e-mail μου. Λοιπόν περιμένω να λάβω επίσημη απάντηση έως ότου και εγώ κοιμηθώ όπως πρέπει. Σας ευχαριστώ πολύ καλό βράδυ»
Και η επίσημη απάντηση των ΕΛΤΑ: