Για τις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο της στρατηγικής για την επέκταση της τουριστικής περιόδου τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες στη χώρα μας, αλλά και την προετοιμασία της επόμενης σεζόν, μίλησε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Παρασκήνιο», μία ημέρα μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της περιοδείας του στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.

«Τα πρώτα μηνύματα είναι ιδιαιτέρως θετικά, τόσο από το Βερολίνο και τη Βιέννη, όσο και από το Παρίσι και τη Στοκχόλμη, όπου είχα σειρά επαφών με ομολόγους μου, επικεφαλής μεγάλων αεροπορικών εταιρειών και τους σημαντικότερους διοργανωτές ταξιδιών. Τα ταξιδιωτικά πακέτα για την Ελλάδα είναι σχεδόν fully booked μέχρι και τον Οκτώβριο, ενώ έντονο είναι το ενδιαφέρον και για τον χειμώνα, με πολλές αεροπορικές εταιρείες να έχουν ήδη επεκτείνει τα δρομολόγιά τους προς τη χώρα μας και για τους επόμενους μήνες», σημείωσε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Υπουργός Τουρισμού στάθηκε και στα ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά μηνύματα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Όπως είπε, μετά την καθιέρωση των εννέα απευθείας πτήσεων, καθημερινά, από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα που έφεραν περισσότερους από 500.000 ταξιδιώτες από την Αμερική στη χώρα μας αυτή τη σεζόν -χωρίς στον αριθμό αυτό να συνυπολογίζονται όσοι ήρθαν στην Ελλάδα μέσω πτήσεων transit- οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές αμερικανικές εταιρείες έχουν ήδη επεκτείνει τα δρομολόγιά τους και για τους επομένους μήνες. Μάλιστα, ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Delta, η οποία θα κρατήσει “ανοικτή” την απευθείας γραμμή Αθήνα-Νέα Υόρκη μέχρι και τις 10 Ιανουαρίου (αντί για τα τέλη Οκτωβρίου, όπως είχε προγραμματίσει αρχικά), μετατρέποντας με τον τρόπο αυτό τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα, ουσιαστικά, σε δεκάμηνη.

«Βασικός μας στόχος παραμένει τουρισμός σε διαφορετικά μέρη της χώρας, δώδεκα μήνες τον χρόνο. Και σε αυτό το πλαίσιο, κινείται και το νέο πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με tour operators και αεροπορικές εταιρείες που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ και θα εξειδικεύσουμε τις επόμενες εβδομάδες», υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού.

Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, οκτώ στις δέκα επενδύσεις στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές, γεγονός που αποδεικνύει την αναπτυξιακή δυναμική, αλλά και την προστιθέμενη αξία του τουριστικού προϊόντος στην ελληνική οικονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφερόμενος, δε, στο φιλόδοξο πρότζεκτ για την προσέλκυση βορειοευρωπαίων -κυρίως συνταξιούχων- που θα θελήσουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, ώστε να απολαύσουν τον “μεσογειακό” χειμώνα στη χώρα μας, ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι μόνο στους τρεις κορυφαίους τουριστικούς μας προορισμούς -Κρήτη, Ρόδο και Κω- μπορούν να διατεθούν κατά τους χειμερινούς μήνες, συνολικά, πάνω από 14.000 κλίνες σε μεγαλύτερα ή μικρότερα καταλύματα και ξενοδοχεία, κάτι που σημαίνει -όπως είπε- αυξημένα έσοδα για την τοπική οικονομία και τους Έλληνες.

«Κάθε νέος ταξιδιώτης που έρχεται και επισκέπτεται τη χώρα μας, σημαίνει περισσότερα έσοδα. Και κάθε επιπλέον ευρώ που προστίθεται στα έσοδα από τον τουρισμό, μεταφράζεται σε πρόσθετο δημοσιονομικό χώρο και σε δυνατότητα για πρόσθετη στήριξη στους Έλληνες πολίτες και στα ελληνικά νοικοκυριά, ιδίως σε μία τόσο κρίσιμη περίοδο», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.

Κληθείς να σχολιάσει τις εξαιρετικές επιδόσεις της φετινής τουριστικής περιόδου, ο Υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι τα μηνύματα είναι πολύ ενθαρρυντικά: 13,26 εκατ. τουρίστες το πρώτο επτάμηνο, ενώ μόνο τον Ιούλιο τα έσοδα από τον τουρισμό άγγιξαν τα 3,7 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τα έσοδα του Ιουλίου του 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μεθοδικής προετοιμασίας στο σωστό χρόνο και συνεχούς συνεργασίας τόσο με τους διεθνείς παράγοντες του τουριστικού κλάδου, όσο και με τους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού. Γιατί, τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τους ανθρώπους μας: τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ, τους ξενοδόχους μας, τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους του κλάδου. Και η φετινή επιτυχία στον τουρισμό είναι επιτυχία όλων των Ελλήνων», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης