Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce, είναι μόνο μερικές από τις κορυφαίες μάρκες που έχουν ήδη μεταβεί στην κατηγορία των SUV, με την Ferrari να είναι ο τελευταίος μεγάλος παίχτης που είπε το ναι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Mate Rimac, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Autobmobilwoche ότι ένα SUV δεν αποτελεί μέρος του 10ετούς πλάνου της εταιρίας. Επιπλέον, ούτε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα συμβεί σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, κάτι που προκαλεί έκπληξη, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών θα έχει ένα EV μέχρι το 2032.
Στην πραγματικότητα, πολλές μάρκες αυτοκινήτων θα έχουν εγκαταλείψει τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι τότε, τουλάχιστον σε ορισμένες αγορές. Τούτου λεχθέντος, η Bugatti δεν είναι μια συνηθισμένη αυτοκινητοβιομηχανία, και όπως ο ίδιος ο CEO ανέφερε “Αν συγκρίνεται, δεν είναι πια Bugatti.”
Οι ολοένα και πιο αυστηροί κανονισμοί εκπομπών θα επηρεάσουν ακόμη και τις ελίτ μάρκες, γι’ αυτό ο πανίσχυρος κινητήρας W16 αποσύρεται με το τελευταίο roadster. Ο διάδοχος της Chiron δεν θα έχει άλλο τρόπο παρά να υιοθετήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, με τον Mate Rimac να λέει ότι το αυτοκίνητο θα είναι «βαριά εξηλεκτρισμένο». Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε το hypercar, καθώς δεν πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το 2024.
Κατά την ίδια συνέντευξη, ο Mate Rimac είπε ότι ένας από τους στόχους είναι να αυξηθεί η ηλεκτρική αυτονομία του υβριδικού συστήματος κίνησης σε τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα.