Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
O εμβληματικός Βρετανός κατασκευαστής υπερπολυτελών, σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ανακοίνωσε μια τολμηρή στρατηγική επανατοποθέτησης της μάρκας που περιλαμβάνει έναν ριζικό επανασχεδιασμό του διακεκριμένου φτερωτού λογότυπου του.
Η συγκεκριμένη επένδυση είναι η μεγαλύτερη της Aston Martin για τα τελευταία δέκα χρόνια, και στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της στην κορυφή του κλάδου των υπερπολυτελών αυτοκινήτων και στην επιτάχυνση του αυξανόμενου ενδιαφέροντος από ένα ευρύτερο και πλούσιο παγκόσμιο κοινό.
O καταξιωμένος Βρετανός καλλιτεχνικός διευθυντής και γραφίστας Peter Saville συνεργάστηκε με την παγκοσμίου φήμης σχεδιαστική ομάδα του κατασκευαστή και «δημιούργησε» μια σύγχρονη εμφάνιση στο εμβληματικό σχέδιο των φτερών.
Τα νέα εμβλήματα θα κατασκευαστούν στο χέρι από τεχνίτες στο στούντιο Vaughtons στη συνοικία κοσμημάτων του Μπέρμιγχαμ και θα κάνουν το ντεμπούτο τους στα σπορ αυτοκίνητα επόμενης γενιάς της Aston Martin.
Η εταιρεία δημοσίευσε φωτογραφίες από τα παρασκήνια του λογότυπου που διαμορφώνεται στην 203χρονη εταιρεία αργυροχοΐας. Η ίδια εταιρεία που φημίζεται για τη δημιουργία του Κυπέλλου Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας και των μεταλλίων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 1908.
Το νέο λογότυπο θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του Γαλλικού Γκραν Πρι αυτού του Σαββατοκύριακου, καθώς θα εμφανίζεται στο αμάξωμα της Aston Martin Aramco Cognizant F1. Ο αγώνας σηματοδοτεί επίσης την 100ή επέτειο από την πρώτη είσοδο της Aston Martin στο Grand Prix. Σε μια συμβολική χειρονομία στην ιστορία και την κληρονομιά της μάρκας, η ομάδα θα ανταγωνιστεί με το αρχικό λογότυπο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Εκτός από το πρόσφατα σχεδιασμένο λογότυπο, η εταιρεία θα ξεκινήσει μια παγκόσμια καμπάνια, με αντίγραφα κοινωνικού, ψηφιακού και έντυπου υλικού, που θα υπογραμμίζει τη δέσμευση της Aston Martin στη δεξιοτεχνία, την προσοχή στη λεπτομέρεια και τη νίκη.