Άλλη μία σημαντική απώλεια θρηνεί ο χώρος του Ελληνικού θεάτρου καθώς έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Άννα Πολυτίμου. Την δυσάρεστη είδηση της εκδημίας της, έκανε γνωστή με ανάρτησή του ο ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ, Σπύρος Μπιμπίλας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, έγραψε στο Facebook: «Αννούλα μου γλυκιά πέταξες κι εσύ στον ουρανό! Βαθιά θλίψη στον Καλλιτεχνικό χώρο από την νέα απώλεια της σπουδαίας ηθοποιού και φίλης μας ΑΝΝΑΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ, μοναδικής ερμηνεύτριας κλασσικών ρόλων, η απόλυτη ραψωδός των Ομηρείων επών που τα απήγγειλε από μνήμης, σπουδαία δασκάλα ηθοποιών, σύζυγος του επίσης σπουδαίου δασκάλου Βίκου Παπακωνσταντίνου και μητέρα του Δημήτρη Παπακωνσταντίνου, από τις τελευταίες επιζώσες συμμαθήτριές της Αλίκης Βουγιουκλάκη, η γλυκιά μου Άννα που στην αρχή της καριέρας μου βρεθήκαμε συνοδοιπόροι και συνιδρυτές του αλησμόνητου ΑΣΚΗΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ με τις σπουδαίες παραστάσεις κ τις συμμετοχές στα διεθνή φεστιβάλ. Η πάντα νεανική ΑΝΝΑ μας έφυγε για το μεγάλο ταξίδι, συλλυπητήρια στην οικογένεια κι από όλους εμάς καλό κατευόδιο… ».

Η Άννα Πολυτίμου έκανε το ντεμπούτο της στο θεατρικό σανίδι σε ηλικία μόλις 13 ετών. Μεγαλώνοντας σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, έχοντας δίπλα της σημαντικούς δασκάλους, όπως ο Πέλος Κατσέλης, ο Δημήτρης Ροντήρης και ο Σπύρος Μελλάς.

Αφού αποφοίτησε το 1955, συνεργάστηκε με κορυφαίους ηθοποιούς και σκηνοθέτες του ελεύθερου θεάτρου, όπως ο Κώστας Μουσούρης, ο Δημήτρης Χορν, η Έλλη Λαμπέτη, ο Κωστής Μιχαηλίδης κά. Συνεργάστηκε με πολλά ΔΗΠΕΘΕ και δημοτικά θέατρα κι ασχολήθηκε με το ραδιόφωνο. Επί εννιά χρόνια συνεργαζόταν με το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας ως ραψωδός, απαγγέλλοντας από στήθους ραψωδίες του Ομήρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαζί με τον ηθοποιό και δάσκαλο του θεάτρου σύζυγό της, Νίκο Παπακωνσταντίνου, ίδρυσαν το «Θέατρο Σέττας» στην Εύβοια, που είναι μικρογραφία της Επιδαύρου. Από το 1994, μαζί με τον γιο της, Δημήτρη Παπακωνσταντίνου, και τη Ματίνα Παπαγεωργίου δημιούργησαν το θίασο «Κασταλία» που παρουσιάζει αρχαίο δράμα και φεστιβαλικές εκδηλώσεις.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης