Η Volkswagen εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τη νέα τηλεοπτική σειρά Star Wars “Obi-Wan Kenobi” και προβάλει το εμβληματικό van, ID. Buzz 1. Έτσι δίνει μια ακόμη ισχυρότερη ώθηση στην οικογένεια ID και στην παγκόσμια στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση. 

Η νέα τηλεοπτική σειρά Star Wars “Obi-Wan Kenobi” έρχεται στην πλατφόρμα Disney+ στις 27 Μαΐου 2022. Η καμπάνια ξεκινά με ένα προωθητικό video που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lucasfilm και την Industrial Light & Magic. Σε αυτό εμφανίζεται το ID. Buzz και αρκετοί γνωστοί χαρακτήρες του Star Wars, καθώς και ο πρωταγωνιστής Ewan McGregor, ο οποίος θα είναι στο εξής και πρεσβευτής του brand της Volkswagen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Klaus Zellmer , μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος Πωλήσεων και Marketing δήλωσε για αυτή τη συνεργασία:
«Με αυτή τη συνεργασία ενώνουμε δύο ισχυρά παγκόσμια ονόματα αλλά και γενιές θαυμαστών που μεγάλωσαν με αυτά. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτή τη μοναδική δημιουργική συνεργασία. Ο Ewan McGregor ταιριάζει ιδανικά καθώς είναι θαυμαστής της Volkswagen από την παιδική του ηλικία και παράλληλα καθημερινός οδηγός, αλλά και συλλέκτης αυτοκινήτων Volkswagen. Η συμμετοχή του όχι μόνο ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας μας, αλλά προσθέτει και αυθεντικότητα στα μηνύματά μας. Καλωσορίζω τον Ewan ως τον νέο πρεσβευτή της του brand Volkswagen, ο οποίος συνδέει τέλεια το συναρπαστικό παρελθόν μας με την προσπάθειά μας για ένα μέλλον με ουδέτερο αποτύπωμα εκπομπών άνθρακα» .

 

Ο Ewan McGregor που έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά, θα γίνει ο νέος πρεσβευτής του brand της Volkswagen. Εκτός των άλλων είναι ενθουσιώδης θαυμαστής της Volkswagen και έχει τη δική του συλλογή vintage αυτοκινήτων. Η προσμονή για το Star Wars “Obi-Wan Kenobi” είναι μεγάλη καθώς οι πιστοί φίλοι του εμβληματικού Jedi Master σε όλο τον κόσμο περιμένουν την επιστροφή του. Την ίδια συναισθηματική ένταση νιώθουν και οι λάτρεις της Volkswagen με το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου εμβληματικού ηλεκτρικού van ID. Buzz. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καμπάνια, την οποία επιμελήθηκαν οι Scholz & Friends και Markenfilm, θα «τρέξει» σε πολλές αγορές με προσαρμοσμένο περιεχόμενο για τηλεόραση, ψηφιακό περιβάλλον και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο της καμπάνιας σχεδιαστές από τη Volkswagen και τη Lucasfilm δημιούργησαν δύο ID. Buzz “Star Wars Edition” που θα αποκαλυφθούν στη εορταστική εκδήλωση για το Star Wars στο Anaheim της Καλιφόρνια στα τέλη Μαΐου.
Η Volkswagen βρίσκεται σε μια διαδικασία μετεξέλιξης από το 2016. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, δημιουργήθηκε ένα νέο λογότυπο, παρουσιάστηκε μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και η εταιρία άρχισε να εστιάζει συστηματικά στην ηλεκτροκίνηση. Η Volkswagen επιχειρεί επίσης νέους τρόπους προσέγγισης στην επικοινωνία – σε συνδυασμό με την αφοσίωσή της σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που εκτείνεται από το ποδόσφαιρο και την ψυχαγωγία έως τις καινοτόμες νέες πλατφόρμες παγκόσμιας εμβέλειας.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης