Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Είναι σχεδόν βέβαιο πως η επόμενη γενιά της Mercedes G-Class θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, με τους τεχνικούς της εταιρίας να ανακοινώνουν πως εκτός από το μοντέλο, νέας τεχνολογίας θα είναι και η μπαταρία που θα το κινεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο EQG μας πρωτοσυστήθηκε στην έκθεση του Μονάχου και πιθανότατα θα το δούμε στους δρόμους το 2025, με πολύ παραπλήσια μορφή. 

Η νέα μπαταρία που θα το κινεί, αναπτύσσεται εδώ και καιρό σε συνεργασία με την εταιρία Sila, στην οποία η Mercedes επένδυσε το 2019, ως μέρος των προσπαθειών έρευνας και ανάπτυξης για τη δημιουργία προηγμένων μπαταριών για μελλοντικά EV οχήματα. Αυτή η επένδυση πρόκειται να αποδώσει καρπούς, καθώς τα επερχόμενα μοντέλα θα διαθέτουν μπαταρίες υψηλής τεχνολογίας που προσφέρουν σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και καλύτερη απόδοση από τις παραδοσιακές.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, «το υλικό ανόδου υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια ή άλλες παραμέτρους της απόδοσης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι σε σύγκριση με τις κυψέλες που διατίθενται στο εμπόριο σήμερα, η τεχνολογία της Sila επιτρέπει 20-40% αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας φτάνοντας πάνω από 800 Wh/l σε επίπεδο κυψέλης. Αυτή είναι μια αρκετά μεγάλη αύξηση και θα επιτρέψει στα μελλοντικά οχήματα να «αποθηκεύουν πολύ περισσότερη ενέργεια στον ίδιο χώρο», αυξάνοντας έτσι την αυτονομίας τους κατά «σημαντικό ποσό».

Με πιο απλά λόγια, μπορεί το μέγεθος της μπαταρίας να παραμένει το ίδιο (και το βάρος παραπλήσιο), όμως η ενέργεια που θα αποθηκεύεται σε αυτή θα είναι έως και 40% μεγαλύτερη, λύνοντας ακόμα περισσότερο τον γρίφο της αυτονομίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης