Το Spotify ανακοίνωσε στην ενημέρωση των μετόχων για το 1ο τρίμηνο του 2022 ότι έφτασε τους 182 εκατ. συνδρομητές επί πληρωμή, μια αύξηση της τάξης του 15% σε ετήσια βάση, ενώ από το προηγούμενο τρίμηνο κέρδισε μόλις 2 εκατ. χρήστες.
 

Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες αυξήθηκαν κατά 19% σε σχέση με το 2021, από 406 εκατ. στα 422 εκατ.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Spotify στόχευε στους 183 εκατ. premium συνδρομητές, όμως η αποχώρηση από την αγορά της Ρωσίας επηρέασε τα νούμερα. “Εξαιρώντας τον αντίκτυπο της εξόδου από την αγορά της Ρωσίας, η αύξηση των συνδρομητών ξεπέρασε τις προσδοκίες”, ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο Τύπου.

Το Spotify παραμένει με διαφορά η δημοφιλέστερη πλατφόρμα steaming ήχου. Οι ανταγωνιστές, το Amazon Music και το Apple Music δεν δημοσιεύουν συχνά τα δικά τους νούμερα, όμως τα τελευταία στοιχεία σημειώνουν 60 εκατ. για το Apple Music kai 55 εκατ. για το Amazon Music.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρ’ ό,τι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην αύξηση των συνδρομητών επί πληρωμή και όχι στα κέρδη, το τελευταίο τρίμηνο έφτασαν στα 131 εκατ. ευρώ.
 

Ακριβώς έναν χρόνο νωρίτερα, η υπηρεσία είχε ανακοινώσει το Spotify HiFi, μια νέα επιλογή για τους συνδρομητές που ήθελαν υψηλότερη ποιότητα στα steams τους. Είχαν στόχο να γίνει διαθέσιμο μέχρι τα τέλη του 2021, όπως είχαν ανακοινώσει, όμως ακόμη και τώρα δεν υπάρχει.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης