Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Ducati συνεχίζει να δουλεύει εντατικά πάνω στο νέο της DesertX το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι τονΟ κινητήρας Testastretta έχει μειωμένο βάρος κατά 1,7 κιλά για τις ανάγκες της μοτοσικλέτας Νοέμβριο. Η μοτοσικλέτα έχει κάνει τις πρώτες εμφανίσεις της σε πρωτότυπη μορφή τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, όπως την είδαμε στο Athens Motoshow και πλέον βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξής της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τελευταίο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Ducati μας δείχνει το DesertX να κάνει απίθανα πράγματα στην πίστα Dorno της Ιταλίας. Η συγκεκριμένη πίστα είναι για μοτοσικλέτες motocross και το ιταλικό μοντέλα δείχνει τα δόντια της στα χέρια του Antoine Meo. Η DesertX της δοκιμής είναι εξοπλισμένη με ειδικά ελαστικά για χώμα και εργοστασιακό προστατευτικό κινητήρα Ducati Performance, ενώ είναι γεμάτη με καύσιμο για να διαπιστωθεί πως συμπεριφέρεται με πλήρες βάρος.

Ιπτάμενο DesertX!

Η DesertX είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο V2 κινητήρα 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 92Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-By-Wire και αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως επιλογές οδήγησης, σύστημα ελέγχου της σούζας, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου στο φρένο του κινητήρα, quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων και Cruise Control.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με το βάρος της μοτοσικλέτα να φτάνει τα 223 κιλά γεμάτη. Αν λάβουμε υπόψη τα πράγματα που κάνει ο Meo με τη μοτοσικλέτα σε πίστα motocross, θα πρέπει να περιμένουμε κάτι πολύ συναρπαστικό από την Ducati.

Το εντυπωσιακό βίντεο στην πίστα Dorno.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τον Ιούλιο επιστρέφει το World Ducati Week

Πρώτο τρίμηνο 2022 με ρεκόρ για την Ducati

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης