Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αμερικάνικη εταιρία έχει καταφέρει να αλλάξει το παιχνίδι στον τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας, προωθώντας μία διαφορετική αγοραστική προσέγγιση. Ξοδεύοντας μηδενικό ποσό στον τομέα της παραδοσιακής διαφήμισης και επιλέγοντας το μέγιστο κέρδος από κάθε μοντέλο, κατάφερε να γίνει μία από τις ελάχιστες εταιρίες παγκοσμίως με αξία πάνω από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την φετινή χρονιά φαίνεται πως η Tesla αρχίζει να στοχεύει και στην σημαντική αύξηση της παραγωγής με το νέο πλάνο να κάνει λόγο ακόμα και για 50% σε σχέση με πέρυσι. Οι επενδυτές φαίνεται πως πλέον κοιτούν και τους αριθμούς των πωλήσεων και η εταιρία φαίνεται πρόθυμη να βάλει μπρος τις μηχανές παραγωγής στο διπλάσιο. 

Ενώ πέρυσι παρέδωσε πάνω από 936 χιλιάδες αυτοκίνητα, φέτος ο αριθμός πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,4 εκατομμύρια. Στα τέλη Φεβρουαρίου, η Tesla άνοιξε το πρώτο της Ευρωπαϊκό Gigafactory, το οποίο χτίστηκε στην πόλη Grünheide κοντά στη γερμανική πρωτεύουσα του Βερολίνου. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να παράγει έως και 500.000 αυτοκίνητα ετησίως και το Model Y θα πρέπει να παράγεται εκεί. Αν λοιπόν το γερμανικό Gigafactory καταφέρει να εκμεταλλευτεί την παραγωγική του ικανότητα φέτος, η Tesla θα πετύχει τον στόχο που έχει τεθεί.

Προς το παρόν, μόνο οι ευκατάστατοι πελάτες μπορούν να αγοράσουν τα αυτοκίνητά της και οι επενδυτές περιμένουν με ανυπομονησία τη στιγμή που η Tesla θα κυκλοφορήσει πολύ πιο προσιτά μοντέλα. Βέβαια, ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Tesla, Έλον Μασκ, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα παρουσιάσει ένα πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα κοστίζει περίπου 25.000 δολάρια φέτος. «Δεν δουλεύουμε αυτήν τη στιγμή σε αυτό το αυτοκίνητο των 25.000 δολαρίων. Κάποια στιγμή θα το κάνουμε. Έχουμε αρκετά με τα οποία ασχολούμαστε αυτή τη στιγμή, πάρα πολλά, ειλικρινά. Επομένως, κάποια στιγμή θα υπάρξει αυτό το πιο προσιτό αυτοκίνητο, αλλά νομίζω ότι είναι κάπως λάθος η ερώτηση σχετικά με το πότε ακριβώς θα βγάλουμε αυτό το μοντέλο. Πραγματικά αυτό που έχει την ύψιστη σημασία είναι το πότε θα είναι αυτόνομο το αυτοκίνητο»,
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης