Ως παγκόσμιος ηγέτης στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, το Viber έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για επικοινωνία  με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους — και πλέον, τις επιχειρήσεις. Οι συνομιλίες ουσίας παραμένουν στο επίκεντρο όλων όσων προσφέρει το Viber, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής με λύσεις για business messages που βοηθούν τις εταιρείες να επικοινωνούν  με τους πελάτες τους με προσωπικό τρόπο, ειδικά εν μέσω μιας εποχής που το εμπόριο δια συνομιλίας σημειώνει άνοδο.

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει τα οφέλη της ατομικής και διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους μπορούν να δοκιμάσουν μια δωρεάν δοκιμή 3 μηνών των Viber Business Messages Συνομιλίας κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου που διαρκεί η προσφορά. Η δοκιμή είναι διαθέσιμη σε οποιονδήποτε νέο ή υπάρχοντα επιχειρηματικό λογαριασμό στο Viber που στέλνει μηνύματα συνομιλίας για πρώτη φορά. Η προσφορά θα διαρκέσει από τις 4 Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου 2022 στις αγορές για όλο τον κόσμο. Οποιαδήποτε επιχείρηση στείλει το πρώτο της μήνυμα συνομιλίας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου λαμβάνει 90 ημέρες δωρεάν μηνυμάτων συνομιλίας από την ημερομηνία του πρώτου μηνύματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι κερδίζει μια εταιρεία; Τα μηνύματα συνομιλίας στο Viber υπολογίζονται ανά συνδέσεις. Η περίοδος σύνδεσης είναι ένα χρονικό παράθυρο 24 ωρών που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και χρήστες να ανταλλάσσουν μεγάλο αριθμό μηνυμάτων σε μια συνομιλία—μια εταιρεία μπορεί να στείλει έως και 60 μηνύματα εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Μια περίοδος σύνδεσης ξεκινά αφού ένας χρήστης στείλει μήνυμα στην επιχείρηση, αλλά αυτή χρεώνεται μόνο όταν απαντήσει στον χρήστη. Οι περίοδοι σύνδεσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και στους χρήστες να έχουν πραγματικές συνομιλίες—διαλόγους που βοηθούν τις εταιρείες να επιλύουν ζητήματα χρηστών σε πραγματικό χρόνο και να οικοδομούν μια σχέση με το κοινό.
 

Αν και χρησιμοποιούνται κυρίως για υποστήριξη πελατών, τα Business Messages Συνομιλιών μπορούν να ανοίξουν ένα νέο δίαυλο λεωφόρο επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και πελατών. Οι συνομιλίες με υπαλλήλους μπορούν να καλύψουν πολλά θέματα, όπως τη διαχείριση των λεπτομερειών μιας παραγγελίας και της παράδοσής, βοήθεια στην επιλογή ενός προϊόντος, ολοκλήρωση μιας κράτησης ή διαχείριση προσφορών loyalty. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να πραγματοποιήσουν πωλήσεις μέσω διαδραστικής επικοινωνίας, να βελτιώσουν τη διατήρηση των πελατών, να υποστηρίξουν την εμπειρία τους μετά την αγορά και πολλά ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μελέτες δείχνουν  ότι το 73% των καταναλωτών προτιμούν να επικοινωνούν με μια επιχείρηση όταν μπορούν να της στείλουν μήνυμα παρά να τηλεφωνήσουν και το 58% από αυτούς πιστεύουν ότι η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ο ταχύτερος τρόπος επικοινωνίας με μια εταιρεία. Επιπλέον, το 74% των πελατών προτιμά την ανταλλαγή μηνυμάτων με επιχειρήσεις, εάν τους απαντά ένα πραγματικό πρόσωπο.

Ενώ η επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών εξελίσσεται συνεχώς, τα επιχειρηματικά μηνύματα αναπτύσσονται επίσης. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τις πλούσιες υπηρεσίες και δυνατότητες που τους παρέχει το Viber και οι αριθμοί το πιστοποιούν: Το 2021 στην Ελλάδα, το Viber είδε αύξηση 82% στα παραδοτέα μηνύματα -και 193% στα Business Messages συνομιλιών.

Τα Business Messages Συνομιλιών του Viber μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση πολλών επιχειρηματικών υποθέσεων σε ένα μόνο κανάλι: οι εταιρείες  μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα των πελατών τους για προσωπική αλληλεπίδραση και έχουν πολλές ευκαιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιό της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης