Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Honda πριν από 10 χρόνια παρουσίασε ένα επαναστατικό κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο ονόμασε Dual Το DCT κιβώτιο έχει βρει εφαρμογή σε τουλάχιστον επτά μοντέλα της Honda.Clutch Transmission. Το γνωστό πλέον DCT έχει γίνει αποδεκτό με ενθουσιασμό από τον κόσμο των δύο τροχών καθώς πρόκειται για ένα πολύ ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων το οποίο ωθεί την άνεσης και ασφάλειας οδήγησης σε ανώτερα επίπεδα.
Το μυστικό του DCT κιβωτίου ταχυτήτων είναι στον διπλό συμπλέκτη ο οποίος υδραυλικό τρόπο και σε συνεργασία με την ECU, εμπλέκει την επόμενη σχέση είτε είναι προς τα πάνω είτε είναι προς τα κάτω, δημιουργώντας μια ομαλή και ταχύτατη αλλαγή σε όλες τις συνθήκες. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε ήπιες (Drive) και σπορ (Sport) αλλαγές ταχυτήτων, ενώ του δίνεται η δυνατότητα να ανεβάσει και να κατεβάσει ταχύτητες χειροκίνητα μέσω διακοπτών στο τιμόνι.
Για να τονίσει η Honda την ολοκληρωμένη χρήση του DCT κιβωτίου έβαλε τρεις σημαντικούς αναβάτες από τον χώρο των αγώνων να δοκιμάσουν το σύστημα. Οι μοτοσικλέτες που επιλέχθηκαν ήταν οι Africa Twin CRF1100 και NT1100 και οι αναβάτες που είχαν την ευκαιρία να τις οδηγήσουν ήταν οι Ricky Brabec (Νικητής του Rally Dakar), Taka Fujinami (Πρωταθλητής Trail) και Florian (Αναβάτης μεγάλων αποστάσεων).
Απολαύστε το βίντεο της Honda.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα τσακάλια της Τετάρτης || Γιάννης Ξέρας “Ο ψήστης”