Ζητείται σεβασμός στη μνήμη των τριών νεκρών παιδιών.
 

Τρία νεκρά παιδιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια χώρα να ασφυκτιά, να πνίγεται, να ψάχνει τι έχει συμβεί,

να ζητάει εναγωνίως εξηγήσεις, να ζητάει Δικαιοσύνη.

Και όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σπεύδει να γίνει μέρος τής ιστορίας ο Καιροσκοπισμός.

 

Ο Καιροσκοπισμός με τις πολλές και διαφορετικές μορφές του,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

που όλες όμως είναι συγκοινωνούντα δοχεία μεταξύ τους.

Καπηλεία. Ασέβεια. Προσωπικό Κέρδος. Ιδιοποίηση.

 

Οι τραγικοί θάνατοι τής Μαλένας, τής Ίριδας και τής Τζορτζίνας,

φτάνουν εν τέλει να μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα,

καθώς δημοσιογράφοι ερίζουν για την εργολαβία τής μακάβριας υπόθεσης

και επιχειρούν παντί τρόπω να αποτελέσουν την «Προσωποποίηση τής Λύσης».

Εκεί ακριβώς είναι που κάνει την εμφάνισή της η Ξευτίλα.

 

Ο Νίκος Ευαγγελάτος είναι 55 χρόνων·

«Ώριμη ηλικία», θα πει κάποιος, και τυπικά θα έχει δίκιο.

Όμως, ο γνωστός δημοσιογράφος -παρά τις τρεις δεκαετίες εμπειρίας που διαθέτει στα «Μ.Μ.Ε.»-

εξακολουθεί να απεκδύεται την Ωριμότητα

και να παραμένει προσκολλημένος σε πρώϊμα στάδια τής ανθρώπινης απόλαυσης

που έχουν εντοπιστεί και καταγραφεί από τον Σίγκμουντ Φρόϊντ. 

 

Ο «Πατέρας τής Ψυχανάλυσης»

είναι βέβαιο ότι θα έστρεφε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το βλέμμα του προς τον Νίκο Ευαγγελάτο,

σε πλείστες όσες περιπτώσεις τού απώτερου αλλά και τού πρόσφατου παρελθόντος.

 

Είναι 12 Ιανουαρίου τού 2007

όταν η «17 Νοέμβρη» εκτοξεύει ρουκέτα με στόχο την Αμερικανική Πρεσβεία στην Αθήνα.

Ο Ευαγγελάτος -τότε κεντρικός παρουσιαστής των ειδήσεων στον «ΑΝΤ1»-

αφήνει άναυδο το Πανελλήνιο εμφανιζόμενος στο δελτίο με ένα μπαζούκα στο χέρι

και παραδίδοντας σε ζωντανή μετάδοση μαθήματα χρήσης τού όπλου

στους αποσβολωμένους πολίτες-τηλεθεατές.

«Τα παιδία παίζει…» στην πιο επικίνδυνη δημοσιογραφική εκδοχή τής ρήσης.
Και όσο κι αν τα χρόνια έχουν περάσει από τότε,
η ροπή τού Νίκου Ευαγγελάτου προς την Τρομολαγνία
και η αδήριτη ανάγκη του για φτηνούς εντυπωσιασμούς τής Μάζας,
είναι πάντα εδώ, ανυποχώρητες, αμετακίνητες, διαρκώς εξελισσόμενες.

Έτσι, τώρα που η Τεχνολογία προχωρά με ιλιγγιώδεις ρυθμούς,

τώρα που τα «Γραφικά» γίνονται «Αναβολικά τής Γραφικότητας»,

έμελλε να δούμε στις 2 Μαρτίου 

τον έμπλεο ανθρώπινης και δημοσιογραφικής (αν)ωριμότητας Ευαγγελάτο,  

να έχει βάλει κυριολεκτικώς στη χούφτα του τα άρματα μάχης τής Ρωσίας.

Όπως ήδη παρακολουθήσατε στα σχετικά αποσπάσματα,
η Σάτιρα γινόταν ο «Συναγερμός τής Κατάντιας».
Όμως, ο 55χρονος δημοσιογράφος
-εγκλωβισμένος στην κώφωση που τού επιδαψιλεύει η αυτο-αναφορικότητά του-
αρνείται συστηματικά και μετά βδελυγμίας
να ακούσει τον ολοένα και μεγαλύτερης έντασης συναγερμό.
Έτσι, στην πρεμούρα του να αποτελέσει «Προσωποποίηση τής Λύσης»,
ο Νίκος Ευαγγελάτος κατέληξε χθες να μετατρέψει εαυτόν σε «Προσωποποίηση τής Ξευτίλας».

Δείτε το βίντεο τής ντροπής,

όπου ένα νεκρό παιδί γίνεται «ολόγραμμα» προς χάριν τής τηλεοπτικής αναλγησίας και χαμέρπειας.

Επιμύθιο:
Κάθε φορά που σκεφτόμαστε
ότι η κατρακύλα τής Νεοελληνικής Δημοσιογραφίας δεν έχει πιο κάτω,
κάθε φορά που σκεφτόμαστε
ότι το βαρέλι τής Δημοσιογραφικής Ανθρωποφαγίας έχει πιάσει πάτο,
κάθε φορά διαψευδόμαστε οικτρά, οδυνηρά, σοκαριστικά.

Η Τηλεθέαση. Τα «Νούμερα».

Ο Υπέρτατος Σκοπός. Ο Σκοπός που αγιάζει τα Μέσα.

 

Από το μπαζούκα στα τανκς

κι από τα τανκς στο φρικιαστικό ολόγραμμα με το χαμογελαστό νεκρό κοριτσάκι.

Είναι φτωχή και μάταιη η προτροπή «Ντροπή σου, Νίκο Ευαγγελάτο.».

Είναι φτωχή και μάταιη, διότι ουκ αν λάβεις παρά τού μη έχοντος.

Είναι πολύ αργά για ντροπές όταν είσαι 55 ετών και κάνεις διαρκώς τα ίδια.

Είναι πολύ αργά για ντροπές όταν μετέρχεσαι πάντα τις ίδιες μεθόδους.

 

Και πάνω απ’ όλα,

είναι πολύ αργά για ντροπές 

όταν -όντας πατέρας τριών παιδιών, δύο αγοριών και ενός κοριτσιού-

ασεβείς προς τη μνήμη ενός νεκρού παιδιού

και χρησιμοποιείς το ολόγραμμά του για να μετατρέψεις τον Θάνατο σε «Κανιβαλικό Θέαμα».

 

Όχι, λοιπόν, δεν έχω να απευθύνω την οποιανδήποτε προτροπή στον Νίκο Ευαγγελάτο.

Έχω όμως να απευθύνω μία εκ βαθέων προτροπή-αποτροπή στους νέους δημοσιογράφους

και εν γένει σε όλους τούς νέους ανθρώπους:

Ο Νίκος Ευαγγελάτος πατάει επί… ολογραμμάτων.

ΜΗ ΓΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης