Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Το 2020 ήταν μια μαγική χρονιά για την Suzuki στο MotoGP καθώς κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή Οι αναβάτες της Suzuki πέρυσι ανέβηκαν 7 φορές στο βάθρο.έπειτα από 20 χρόνια. Το 2021, αντίθετα, δεν πήγε τόσο καλά για την ιαπωνική ομάδα η οποία δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τον τίτλο της. Ωστόσο, ο Joan Mir κατάφερε να βρεθεί στην 3η θέση της βαθμολογίας δείχνοντας ότι παραμένει ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες του grid.
Η Suzuki παρουσίασε την αγωνιστική της ομάδα για το 2022 έχοντας στόχο να επιστρέψει στην κορυφή. Οι Joan Mir και Alex Rins θα οδηγήσουν τις αναβαθμισμένες GSX-RR οι οποίες έχουν μικρές διαφορές σε σχέση με τη μοτοσικλέτα του 2021 όσον αφορά τους χρωματισμούς. Για να μπορέσει πάντως η Suzuki να επιστρέψει στην κορυφή θα χρειαστεί αρκετή βοήθεια από το εργοστάσιο.
Αν η Suzuki δεν είναι ανταγωνιστική το 2022 ο Mir θα πει αντίο στην ομάδα
Ο Mir ιδιαίτερα, ανέκαθεν πίεζε πολύ την Suzuki να φέρει αναβαθμίσεις στη μοτοσικλέτα και πολλές φορέςΤο σλόγκαν της ομάδας για το 2022 είναι #GearingUp. γίνεται ο “κακός” της υπόθεσης όταν δεν έχει στα χέρια του τα κατάλληλα εργαλεία. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα πέρυσι, όταν όλα τα εργοστάσια είχαν στη διάθεσή τους το σύστημα χαμηλώματος της πίσω ανάρτησης, για καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό, η Suzuki κατάφερε να το φέρει τελευταία στον αγώνα της Βαρκελώνης, τον 7ο αγώνας δηλαδή της χρονιάς.
Οι δοκιμές της Sepang στη Μαλαισία είναι πολύ κρίσιμες για το μέλλον του Mir με την Suzuki. Αν η μοτοσικλέτα έχει τις αναβαθμίσεις που έχει ζητήσει ο Ισπανός και είναι ανταγωνιστική τότε δεν θα είχε πρόβλημα να παραμείνει. Αν όμως δεν αλλάξει τίποτα τότε ο Mir θα στρέψει το βλέμμα του προς τη μεριά της Honda ή της Yamaha ή ακόμα και την Ducati για το 2023.
Το βίντεο της παρουσίασης Suzuki MotoGP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ