Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην ΕΕ, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Eurostat. Οι αγορές στα καταστήματα επηρεάστηκαν από τους περιορισμούς της COVID-19 και οι αλλαγές σε συνήθειες και προτιμήσεις είχαν συνέπειες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στους 12 μήνες πριν την έρευνα του 2021, το 90% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχε χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, εκ των οποίων το 74% είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα (π.μ.) σε σύγκριση με το 2020 (73% των χρηστών του Διαδικτύου) και κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2016 (63%).

Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου τους 12 μήνες πριν από την έρευνα καταγράφηκαν στην Ολλανδία (94%), στη Δανία (92%) και στη Σουηδία (89%). Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε αγοράσει μέσω Διαδικτύου στη Ρουμανία (44%) και στη Βουλγαρία (42%).

Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου καταγράφηκαν στην Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σλοβενία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία (+26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και την Κροατία και τη Λιθουανία (+25 ποσοστιαίες μονάδες).
Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ: η πιο συνηθισμένη ηλεκτρονική αγορά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τους 3 μήνες πριν από την έρευνα, οι πιο συνηθισμένες ηλεκτρονικές αγορές αγαθών ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (παραγγελίες από το 68% των διαδικτυακών αγοραστών).

Έπονταν οι τομείς όπως delivery από εστιατόρια, αλυσίδες φαστ φουντ και υπηρεσίες catering (31%), έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (29%), καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%), έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (25%), αθλητικά είδη (εκτός αθλητικών ενδυμάτων) (24%), υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα ή αξεσουάρ τους (23%) και παιδικά παιχνίδια ή είδη παιδικής φροντίδας (20%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης