Η βίαιη διαταραχή στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, υποχρέωσαν τη διοίκηση του Ομίλου Jumbo, να εκπονήσει και να εφαρμόσει μια νέα στρατηγική στον τομέα του προϊοντολογικού μείγματος και τον επανασχεδιασμό της λειτουργίας νέων καταστημάτων, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το 2021, και οι πωλήσεις του κατέγραψαν αύξηση 19,87% το 2021.

Ειδικότερα, ο τελευταίος μήνας του έτους, κατέγραψε αύξηση κατά +95% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2020 με τους γνωστούς περιορισμούς. Ωστόσο οι πωλήσεις του Ομίλου -για το σύνολο του 2021- παρά την αύξησή τους, υπολείπονται κατά περίπου 2% των πωλήσεων του 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα:

Ελλάδα: Τον Δεκέμβριο του 2021, το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα ναι μεν παρέμεινε ανοιχτό, αλλά λειτούργησε κάτω από τους γνωστούς περιορισμούς. Αντίστοιχα, τον Δεκέμβριο του 2020 το σύνολο των φυσικών καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμεινε κλειστό (Lockdown). Συνολικά για το 2021, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +32% περίπου σε σχέση με το 2020.

Κύπρος: Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν χωρίς την επιβολή νέων περιορισμών. Υπενθυμίζεται ότι μέρος του Δεκέμβριου του 2020 παρέμειναν κλειστά τα δύο από τα πέντε καταστήματα στη χώρα. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2021 εμφανίζονται αυξημένες κατά +15% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στην Κύπρο κατά το 2021 είναι αυξημένες κατά +12% περίπου, σε σχέση με το 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βουλγαρία: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με τους ίδιους σκληρούς περιορισμούς για τη χώρα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν οριακή αύξηση κατά 0,9% περίπου τον Δεκέμβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα όπου ένα κατάστημα παρέμεινε κλειστό. Συνολικά η αύξηση των πωλήσεων στη Βουλγαρία για το 2021, περιορίστηκε στο +0,5% περίπου, σε σχέση με το 2020.

Ρουμανία: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με τους ίδιους σκληρούς περιορισμούς. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -9,8% περίπου τον Δεκέμβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά για το 2021 η αύξηση των πωλήσεων περιορίστηκε στο +7% περίπου, σε σχέση με το 2020.

Η διοίκηση του ομίλου Jumbo εκτιμά ότι «δεδομένων των συνθηκών, τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το 2021 είναι εντυπωσιακά ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τις 15 Δεκεμβρίου 2021 και μετά, με τις τελευταίες επιδημιολογικές εξελίξεις, η αγορά καταγράφει νέα σημαντική εξασθένιση, δείγμα της αβεβαιότητας και της αστάθειας που επικρατεί».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης