Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha έχει ανανεώσει σχεδόν όλα τα μοντέλα της για το 2021 και προχωράει σταδιακά και σε Με τεχνολογία YZF-R1 έρχεται το νέο MT-10 να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία των hyper naked.αναβαθμίσεις στα μοντέλα του 2022. Δεν είχαμε ακούσει ωστόσο τίποτα για το κορυφαίο της naked, το MT-10 και πιστέψαμε ότι τελικά θα παραταθεί η ανυπομονησία μας για λίγο ακόμα. Η διάψευση όμως ήρθε και η Yamaha παρουσίασε τελικά το αναβαθμισμένο MT-10 για το 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο MT-10 δεν είναι ένα ριζικά καινούριο μοντέλο, αλλά μια εξέλιξη του υπάρχοντος. Στον σχεδιασμό, η μοτοσικλέτα αποχωρίστηκε τετράγωνα φωτιστικά σώματα εμπρός και πήγε σε μια λύση με στρογγυλούς προβολείς, όπως στα MT-09 και MT-07, διατηρώντας όμως τον ασύμμετρο χαρακτήρα. Πάνω από τους προβολείς υπάρχουν “φρύδια” LED τα οποία παίζουν το ρόλο των DRL φώτων ημέρας, ενώ οι αεραγωγοί είναι μεγαλύτεροι και τοποθετημένοι στις δύο πλευρές του καλύμματος του ρεζερβουάρ. Το πίσω LED φωτιστικό σώμα πλέον είναι μικρότερο και δεν εξέχει από τη μοτοσικλέτα, ακολουθώντας τα πρότυπα του Tracer 9.

Οι γαλάζιες ζάντες στον συγκεκριμένο χρωματισμό είναι απλά εκπληκτικές!

Αναβαθμισμένος κινητήρας με περισσότερη ισχύ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο κομμάτι του κινητήρα, ο τετρακύλινδρος σε σειρά CP4 των 998 κ.εκ. παραμένει στη θέση του έχοντας Πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών με σύστημα Περιοριστή Ταχύτητας (YVSL) της Yamaha.όμως δεχτεί τη φροντίδα Euro5 του εργοστασίου. Η Yamaha υπόσχεται περισσότερη ισχύ και καλύτερο έλεγχο με έμφαση στη ροπή στις μεσαίες στροφές. Η προηγούμενη γενιά του MT-10 είχε απόδοση 160 ίππους, αναμένουμε λοιπόν τη νέα μοτοσικλέτα να ανεβαίνει στους 162 ίππους για το 2022. Καινούριο είναι το σύστημα εξάτμισης τιτανίου το οποίο έχει προσεχθεί τόσο στην απόδοση όσο και στον ήχο στις υψηλές στροφές.

Στις αναρτήσεις και το πλαίσιο η νέα MT-10 έχει μικρές αναβαθμίσεις με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43mm της KYB και μονό αμορτισέρ επίσης της KYB πίσω. Στα φρένα, καινούρια είναι η ακτινική τρόμπα της Brembo η οποία συνεργάζεται με δίσκους 320mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Στα ηλεκτρονικά η Yamaha έχει φέρει την τεχνολογία του R1 στο MT-10 προσφέροντας νέο αισθητήρα γκαζιού APSG ο οποίος συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι. Διαθέτει σύστημα έξι αξόνων IMU το οποίο ελέγχει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με ευαισθησία στις κλίσεις, σύστημα φρένου του κινητήρα, σύστημα ABS στροφής στα φρένα και τέσσερις επιλογές οδήγηση. Στον στάνταρ εξοπλισμό η MT-10 είναι εξοπλισμένη και με σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων για γρήγορες αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.

Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2022 με τις τιμές ακόμα να μην είναι γνωστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ ιδιαίτερη η "υπογραφή" των DRL στα φώτα ημέρας.

Εκτός από τον γκρι/γαλάζιο χρωματισμό το νέο MT-10 έρχεται σε μαύρο και μπλε χρώμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η καινούρια Yamaha XSR900 είναι αφιερωμένη στον Christian Sarron

Νέοι χρωματισμοί για τα Yamaha XMAX 300 και XMAX 125 το 2022

Ποιο τρίκυκλο scooter κατέχει το 25% στις πωλήσεις της κατηγορίας του το 2021

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης