Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η ιστορία της Crighton Racing αρχίζει πριν από περίπου δέκα χρόνια όταν αποφάσισε να αναλάβει και να Η CR700W προφανώς δεν είναι για χρήση στο δρόμο.συνεχίσει το σχέδιο της μοναδικής Norton NRV588. Το περίεργο που είχε η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα ήταν ότι χρησιμοποιούσε περιστροφικό κινητήρα (ρότορα) με επιδόσεις που πραγματικά κόβουν την ανάσα.
Η Crighton CR700W βρίσκεται πάλι στο προσκήνιο τις τελευταίες ημέρες καθώς οι άνθρωποι της μικρής εταιρίας ανακοίνωσαν την τιμή της μοτοσικλέτας η οποία είναι στις 100.000 ευρώ! Θα αναρωτηθείτε γιατί η τιμή της είναι τόσο εξωπραγματική και δεν θα έχετε άδικο. Το πρώτο όμως που πρέπει να σας απασχολήσει είναι ότι πρόκειται για την μοναδική μοτοσικλέτα με ρότορα στην αγορά!
Ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 24 κιλά!
Η CR700W χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα με δύο ρότορες 690 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 220 Η Crighton προσφέρει και έκδοση με αναρτήσεις της Bitubo.ίππους και 142Nm ροπής! Και αν αυτό δεν σας εντυπωσίασε, τότε θα προσθέσουμε πως το σύστημα κινητήρα – κιβώτιο – υδραυλικά ζυγίζει μόλις 43 κιλά… δηλαδή νούμερα μοτοσικλέτας Moto3! Το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας φτάνει μόλις τα 130 κιλά, χαμηλότερο δηλαδή από μοτοσικλέτα MotoGP.
Ο κινητήρας κατασκευάζεται από την Crighton, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτα είναι της Nova Transmissions με μονόδρομο συμπλέκτη. Το πλαίσιο είναι της Spondon αλουμινίου σε συνέχεια του πρωτότυπου της Norton, το ίδιο και το ρυθμιζόμενο ψαλίδι, ενώ οι αναρτήσεις είναι της Ohlins. Οι τροχοί είναι από ανθρακονήματα της Dymag και τα φρένα της Brembo συμπληρώνοντας ένα απίθανο πακέτο περιφερειακών. Εκείνο που δεν αναφέρεται είναι το πακέτο ηλεκτρονικών της μοτοσικλέτας το οποίο ελπίζουμε να υπάρχει για να μπορεί να οδηγήσει κάποιος την πανίσχυρη CR700W.
Ο Jamie Whitham δοκιμάζει το 2013 την πρώτη έκδοση της μοτοσικλέτας CR700P.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ