Επιμέλεια: Στέφανος Παπαδόπουλος

Η Stellantis είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία. Στο μέλλον και συγκεκριμένα τα επόμενα δέκα χρόνια, έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να επενδύσει και στις 14 μάρκες, που εκπροσωπεύει. Κάτι που σημαίνει, πως στα σχέδια της συμπεριλαμβάνει και τη Lancia, η οποία αυτή τη στιγμή διαθέτει στη γκάμα της μόνο ένα μοντέλο, το Ypsilon.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αύξηση των προσφερόμενων αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρείας θα έρθει αργά ή γρήγορα. Κυρίως όταν υπάρχουν ανεξάρτητοι σχεδιαστές όπως ο David Oberndorfer, όπου με τις προτάσεις τους, δίνουν ιδέες, που ίσως επισπεύσουν τις διαδικασίες.

Μεγαλύτερες διαστάσεις και αυξημένη απόσταση από το έδαφοςΣε μία υποθετική επιστροφή της Montecarlo, με τον κινητήρα στο κέντρο, που μεσουράνησε τις δεκαετίες του 70’ και του 80’, ο David προτείνει κάτι τολμηρό. Την αναβίωση του μοντέλου σε μία έκδοση, που μοιάζει σαφώς με crossover ή SUV, παρά με το ιστορικό coupe του παρελθόντος.

Το σχέδιο του David Oberndorfer, είναι τόσο καλό που μοιάζει σαν να προέρχεται από την ίδια την εταιρείαΗ μεταμόρφωση της Montercarlo, φαίνεται απόλυτα «φυσική». Παρά τη δραστική αλλαγή του σχεδίου, που απεικονίζει ένα ψηλότερο μοντέλο με τέσσερις πόρτες, θα λέγαμε πως το αποτέλεσμα κάλλιστα θα μπορούσε να προερχόταν από επίσημες φωτογραφίες της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κατηγορία των crossovers μοντέλων δείχνει να έχει μεγάλη προοπτικήΟι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες, η οροφή του αυτοκινήτου καμπυλωτή, ενώ η απουσία των χειρολαβών στις πίσω πόρτες, προκαλεί την ψευδαίσθηση ενός σπορ 2θέσιου μοντέλου. Επίσης, τόσο ο μπροστινός προφυλακτήρας όσο και ο πίσω, φέρουν ομοιότητες με την πρωτότυπη Montecarlo

 Δεν μας «χαλάει» καθόλου η σύγχρονη εκδοχή της Lancia MontecarloΟ εμπνευστής του νέου σχεδίου, οραματίζεται το αυτοκίνητό του να χρησιμοποιεί τη τεχνολογία ενός plug-in hybrid. Είναι σχεδόν βέβαιο, πως οι λάτρεις της φίρμας ενδεχομένως να προτιμούσαν να δουν μια εκδοχή coupe της Montecarlo, όμως οι πωλήσεις δείχνουν πως τα γούστα της πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού έχουν πια… αλλάξει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Από τη σκόνη των αγωνιστικών στα  «Αστέρια» του ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Πότε θα μετατραπούν σε ηλεκτρικές μάρκες οι Alfa Romeo, DS και Lancia;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης