Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Royal Enfield δεν είναι άγνωστη στους αγώνες μοτοσικλέτας καθώς από τη δεκαετία του 1950 είχε Η βασική έκδοση της Continental GT έχει απόδοση 47 ίππους.συμμετοχές σε παγκόσμια και τοπικά πρωταθλήματα. Δεν είναι ακριβώς η φίρμα η οποία παράγει σπορ μοτοσικλέτες, αλλά διαθέτει στην γκάμα της το Continental GT το οποίο είναι αρκετά προσεγμένο. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα ότι το πλαίσιο του GT είναι σχεδιασμένο από την Harris Performance.
Ο νέος θεσμός τον οποίο εισάγει τώρα η Royal Enfield ονομάζεται Continental GT Cup και θα πραγματοποιηθεί σε πρώτη φάση στην Ινδία. Οι μοτοσικλέτες, όπως είναι εύκολο να αντιληφθούμε, θα είναι Continental GT οι οποίες θα έχουν δεχτεί τη φροντίδα των μηχανικών της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το μοντέλο θα ονομάζεται GT-R650 και εκτός από το πλαίσιο της Harris, θα διαθέτει ειδική εξάτμιση που ανεβάζει την ισχύ κατά 20%.
Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να φέρει τον δικό του εξοπλισμό, κράνος, φόρμα, μπότες
Η μοτοσικλέτα θα είναι ελαφρύτερη επίσης κατά 24 κιλά (188 κιλά) αφού θα αφαιρεθούν φώτα, φλας, όργανα και ότι Η Harris Performance ανήκει στην Royal Enfield.περιττό για χρήση στην πίστα, ενώ θα τοποθετηθεί μισό φέρινγκ και καρίνα στο κάτω μέρος. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα κανονικότατο cafe racer της δεκαετίας του 1960!
Στο Continental Cup θα πάρουν μέρος 18 αναβάτες και η επιλογή τους θα γίνει στις 18-19 Οκτωβρίου. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι υποψήφιοι οδηγοί να κάνουν μερικά μαθήματα στην πίστα, ενώ το πρωτάθλημα θα έχει τέσσερις αγώνες συνολικά και μάλιστα ο ένας θα πραγματοποιηθεί στο Buddh International Circuit.
Το βίντεο της ιστορίας πίσω από το Continental GT Cup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετοιμάζει μεγαλύτερο Himalayan η Royal Enfield