Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές θα ανακοινωθούν στο χώρο του αυτοκινήτου σημαντικές μεταγραφές. Για την Ελλάδα μιλάμε και όχι για τα σχέδια του Carlos Tavares στην Ευρώπη. Γιατί και αυτός κάτι μας ετοιμάζει.
Πάντως για να περιορισθούμε στα δικά μας, θα έχουμε μεταγραφικές ανακοινώσεις σε επίπεδο στελεχών. Ήδη έχει ανατεθεί σε μεγάλη εταιρία συμβούλων να βρεθούν στελέχη για δύο μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων. Μέχρι εδώ. Οι δεσμεύσεις πρέπει να τηρούνται.
——————————————————————————————————————————————
Ξεκίνησε ο ενεργειακός μετασχηματισμός της Αστυπάλαιας. Μάλιστα η Kosmocar διοργάνωσε στο νησί ένα τριήμερο test-drive ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με ανοιχτή συμμετοχή των κατοίκων,προκειμένου να εξοικειωθούν με τη νέα μορφή κινητικότητας.Η Αστυπάλαια επιλέχθηκε από την Κυβέρνηση αλλά και από το Volkswagen Group να μετατραπεί σε ένα «έξυπνο» νησί που δεν θα κυκλοφορούν αυτοκίνητα η δίκυκλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.Στόχος είναι να μετατραπεί η Αστυπάλαια σε «έξυπνο και πράσινο» νησί.
Τα κίνητρα για τους κατοίκους και τους επιχειρηματίες στο νησί είναι μεγάλα.
Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δίκυκλα θα κατασκευασθεί υβριδικός σταθμός παραγωγής με Α.Π.Ε, ανεμογεννήτρια και φωτοβολταικό πάρκο.
——————————————————————————————————————————————
Στις εγκαταστάσεις της Χιροσίμα η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε ότι σε μία έκταση 11,000 τετραγωνικών μέτρων τοποθετήθηκαν 2,698 φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή των κεντρικών αποθηκών της Ujina. Είναι τα πρώτα από μια σειρά συστημάτων που θα τοποθετηθούν σε όλες τις κεντρικές εγκαταστάσεις της Mazda στην Ιαπωνία. Ας μην ξεχνάμε ότι η Mazda έχει δεσμευθεί μέχρι το 2050 να έχει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Που σημαίνει ότι θα έχει πράσινες τεχνολογίες σε όλες τις μονάδες παραγωγής και στους χώρους εργασίας. Η ηλεκτρική ενέργεια των 1,1MW που παράγεται από τους ηλιακούς συλλέκτες θα παρέχεται σε ολόκληρο το εργοστάσιο και θα χρησιμοποιείται για τη φόρτιση των μπαταριών όλων των μοντέλων EV MX-30 που παράγονται εκεί.
——————————————————————————————————————————————
Μας φάνηκαν πολλά τα 2.000.000 χιλιόμετρα που έκαναν τα αυτοκίνητα της Skoda στο φετινό Tour de France 2021. Στις 21 ετάπ οι ποδηλάτες-όσοι άντεξαν- έκαναν συνολικά 3.414 χιλιόμετρα. Επίσημος πλοηγός στον αγώνα ήταν πάντα ένα ENYAQ iV. Μετά το τέλος του αγώνα η τσέχικη εταιρία ανακοίνωσε ότι διέθεσε 250 αυτοκίνητα που έκαναν συνολικά 2.000.000 χιλιόμετρα. Σαν νούμερο είναι μεγάλο.
Τελικά αν διαιρέσουμε τα 2.000.000 χιλιόμετρα με τα 250 χιλιόμετρα και τα πολλαπλασιάσουμε επί 21 ημέρες που διήρκησε ο αγώνας τότε υπάρχει λογική. Γιατί καθημερινά κάθε αυτοκίνητο έκανε περίπου 380 χιλιόμετρα. (250 αυτοκίνητα Χ 380 χιλιόμετρα μας κάνουν 95.000 Χ 21 ημέρες = 1.995.000 χιλιόμετρα).
——————————————————————————————————————————————
Η Bosch αντιμετωπίζει πρόβλημα και σύμφωνα με πληροφορίες οι επικεφαλής εξετάζουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το εργοστάσιο του Μονάχου και να το μεταφέρουν σε άλλη περιοχή. Τον Φεβρουάριο του 2021 η Bosch ανακοίνωσε από το 2019 εως το 2020 τα έσοδα της μειώθηκαν κατά 6.1%. Αν οι υπολογισμοί που ανακοίνωσαν είναι σωστοί τότε μιλάμε για 71.6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Όσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες απομακρύνονται από τους κινητήρες (βενζίνης η πετρελαίου) και επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους σε ηλεκτρικούς κινητήρες,τόσο τα έσοδα της Bosch θα μειώνονται. Η Bosh εδώ και 40 χρόνια βρίσκεται στο Berg am Laim. Εκεί κατασκευάζονται ηλεκτρικές αντλίες καυσίμου καθώς και βαλβίδες ψεκασμού. Ακόμη δεν έχει αποφασισθεί τι θα γίνει απλά όταν υπάρχει καπνός κάπου υπάρχει και φωτιά.
——————————————————————————————————————————————
Η Walkenhorst Motorsport, η αγωνιστική ομάδα της BMW που χρησιμοποιεί τα εμβληματικά ελαστικά ADVAN της YOKOHAMA, πήρε την νίκη του 44ου RCM DMV Grenzlandrennen, στον 6ο γύρο του Nürburgring Endurance (NLS). Η νικήτρια BMW M6 GT3, ήταν εφοδιασμένη με ελαστικά “ADVAN A005” για χρήση σε στεγνό οδόστρωμα.
Σύμφωνα με το νέο μεσοπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης, με την ονομασία YΟΚΟΗΜΑ Transformation 2023 (YX2023), η YΟΚΟΗΑΜΑ στοχεύει στη μεγιστοποίηση των ποσοστών πωλήσεων των ελαστικών της με υψηλή προστιθέμενη αξία, δηλαδή της εμβληματικής σειράς ADVAN, της σειράς ελαστικών GEOLANDAR για SUV και φορτηγά, όπως και λοιπών χειμερινών ελαστικών. Μία από τις βασικές πρωτοβουλίες που υλοποιούνται στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής είναι η τοποθέτηση των ελαστικών ADVAN και GEOLANDAR ως μέρος του εργοστασιακού εξοπλισμού σε νέα αυτοκίνητα.
——————————————————————————————————————————————
Τα στοιχεία των δικύκλων (μοτοποδήλατα- μοτοσυκλέτες- δεν θα δημοσιοποιούνται στο εξής από τον Σ.Ε.Α.Α αλλά από τον ΣΕΜΕ. Και αυτό γιατί πρόσφατα δημιουργήθηκε ξεχωριστός φορέας που εκπροσωπεί τον κλάδο δίκυκλων.