Του Λουκά Παπαλάμπρου

Οι 125 εκλεκτοί πελάτες της Koenisgegg έχουν έναν σπουδαίο λόγο για να χαμογελούν. Η σουηδική φίρμα ανακοίνωσε ότι η εκθαμβωτική Jesko με την απερίγραπτη ισχύ και τις «εκρηκτικές» επιδόσεις μπήκε στην παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εκπληκτικό υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg κατασκευάζεται στο Angelhom της Σουηδίας και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2022. Κάθε μονάδα του απερίγραπτου hypercar συναρμολογείται στο χέρι από εξειδικευμένους μηχανικούς και τεχνίτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, και τα 125 αντίτυπα της Jesko που έχουν προγραμματιστεί να παραχθούν έχουν ήδη βρει ιδιοκτήτη. Το μοντέλο έχει κάνει sold out εδώ και δύο χρόνια, με τους πάμπλουτους αγοραστές να προκαταβάλλουν ένα μεγάλο ποσό για να καταχωρήσουν τάχιστα την παραγγελία. Την άνοιξη του 2022 θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις στους πελάτες.

Όσο για την τελική τιμή, υπολογίζεται στα 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς τους φόρους κάθε χώρας.

Για να γιορτάσει την έναρξη της παραγωγής, η Koenigsegg παρουσίασε μια Jesko σε πορτοκαλί χρώμα «Tang Orange Pearl» και εντυπωσιακό ασημί carbon. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To αυτοκίνητο τροφοδοτείται από έναν V8 5.0 twin turbo κινητήρα, ο οποίος με τη χρήση βενζίνης αποδίδει 1.280 ίππους και με βιοκαύσιμο Ε85 περίπου 1.600 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι στα 1.000 και 1.500 Nm αντίστοιχα. Το μοτέρ συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουριο κιβώτιο 9 σχέσεων (Light Speed Gearbox) που ζυγίζει μόλις 90 κιλά και διακρίνεται για τις αστραπιαίες αλλαγές.

Η αεροδυναμική του είναι άψογη, περιλαμβάνοντας πλειάδα ενεργών βοηθημάτων, τεράστια πίσω πτέρυγα και εισαγωγές αέρα σε κάθε κομμάτι του αμαξώματος. Παράγει 1.000 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στην τελική ταχύτητα. Πατάει σε carbon ζάντες 20 ιντσών και 21 πίσω, με το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς τα υγρά να ανέρχεται στα 1.200 κιλά.

Οι επιδόσεις είναι απίθανες, ξεπερνώντας ακόμα και μονοθέσιο της F1. Σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις της εταιρείας, η τελική ταχύτητα με χρήση βιοκαυσίμου αγγίζει τα 482 χλμ./ώρα.

Από τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και το ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης. Ο προσανατολισμός του οχήματος είναι ξεκάθαρα αγωνιστικός, το τιμόνι ενσωματώνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στην κονσόλα έχουν τοποθετηθεί δύο οθόνες αφής, μέσω των οποίων ο οδηγός ελέγχει όλες τις λειτουργίες.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Jesko Absolut μπορεί να πιάσει πάνω από 500 χλμ./ώρα

Πουλήθηκαν όλες οι Koenigsegg Jesko

Το megacar των 1.500 ίππων ντριφτάρει στο χιόνι

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης