Το 1951 ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Lancia Aurelia B20GT και αμέσως ρίχτηκε Συνολικά 5.000 ώρες χρειάστηκαν για να κατασκευαστεί το Outlaw.στη μάχη των αγώνων. Στα χέρια του Giovanni Bracco πήρε μέρος στο διάσημο Mille MIglia και τερμάτισε στη 2η θέση χάνοντας μόνο από τη Ferrari 340 America. Αργότερα το ίδιο αυτοκίνητο κατάφερε να τερματίσει στη 12η θέση του Le Mans κερδίζοντας την κατηγορία του.
Εκείνη την εποχή κατασκευάστηκαν μόλις 3.500 Aurelia B20GT και κανείς δεν γνωρίζει πόσα έχουν επιβιώσει. Το σίγουρο είναι ότι η Thornley Kelham αποφάσισε να μαζέψει εννιά μοντέλα σε κακή κατάσταση και να τα αναβιώσει με μοναδικό τρόπο χαρίζοντάς τους το όνομα Outlaw (παράνομος).
Ο κινητήρας προέρχεται από τη Lancia Flaminia
Το Outlaw είναι εφοδιασμένο με έναν V6 κινητήρα 2,8 λίτρων από τη Flaminia με απόδοση 170 ίππους. Η τιμή του… μόλις 465.000€!Έχει χειροποίητο ψυγείο αλουμινίου, χειροποίητο σύστημα εξάτμισης και χειροποίητο ρεζερβουάρ καυσίμου. Τα φρένα έχουν πλέον δίσκους αντί για ταμπούρα, οι αναρτήσεις είναι σύγχρονες, ενώ οι τροχοί είναι 15 ιντσών από Jaguar D-Type. Στο εσωτερικό βρίσκουμε καθίσματα από Porsche 356 με εκτεταμένη χρήση αλκαντάρας και δέρματος παντού.
Οι άνθρωποι της Thornley Kelham αναφέρουν ότι δεν πρόκειται να πειράξουν κάποιο B20GT αν είναι σε καλή κατάσταση για να μη χαλάσουν τον γνήσιο χαρακτήρα του. Άλλωστε οι άνθρωποι της Lancia αναφέρουν ότι η προσέγγιση του Outlaw είναι τέτοια που ακόμα και ο Gianni Lancia θα κατασκεύαζε για έναν φίλο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτή η Shelby GT500 αγγίζει τους 1.000 ίππους!
Ο V12 κινητήρας της GTO Squalo θα γυρίζει στις 10.000 σ.α.λ.