Έχουν περάσει 55 χρόνια από την πρώτη φορά που η Abarth παρουσίασε το μοναδικό της 1000SP. O Mario Το 1000SP είχε κινητήρα 982 κ.εκ. με απόδοση 105 ίππους και βάρος 480 κιλά!Colucci, μηχανικός από το Μιλάνο, σχεδίασε και εξέλιξε το αυτοκίνητο σε συνεργασία με την Alfa Romeo, ενώ έδωσε στο κοινό ένα από τα πιο όμορφα και γρήγορα spider εκείνης της εποχής.
Ο κινητήρας του μοντέλου προερχόταν από την Alfa Romeo Sprint Veloce με μικρότερο κυβισμό, ενώ ο Bertone ήταν εκείνος ο οποίος «έντυσε» το αυτοκίνητο και το ολοκλήρωσε. Μάλιστα τον Σεπτέμβριο του 1966 το 1000SP (Sport Prototipo) αγωνίστηκε στα 500 χιλιόμετρα του Nurburgring και τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του ανεβάζοντας στα ύψη το πρεστίζ της Abarth.
Ο σχεδιασμός έγινε στο Centro Stile Fiat & Abarth
Έπειτα από 55 χρόνια η Abarth σε συνεργασία με το σχεδιαστικό τμήμα της Fiat ζωντανεύει ξανά εκείνο το Ο σχεδιασμός έχει βασιστεί και στο Alfa Romeo 4C.εικονικό μοντέλο παρουσιάζοντας ένα πιο… φρέσκο 1000SP. Η βασική αρχή φυσικά ήταν να μείνει πιστό στο αρχικό μοντέλο και ιδιαίτερα στο αεροδυναμικό κομμάτι. Το χρώμα, όπως ήταν λογικό, έμεινε κόκκινο, τα φτερά έγιναν πιο λεία και οι τροχοί ήρθαν λίγο πιο κοντά στα άκρα του αυτοκινήτου για να βελτιωθεί η συμπεριφορά του. Η χαρακτηριστική γρίλια εμπρός έμεινε ίδια, ενώ βελτιώθηκε για χάρη της ασφάλειας και το roll cage του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας που τοποθετήθηκε στο κέντρο του 1000SP είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 1.742 κ.εκ. τούρμπο, ο οποίος έχει απόδοση 240 ίππους. Οι αναρτήσεις είναι της MacPherson, ενώ έχει γίνει εκτεταμένη χρήση carbon και αλουμινίου σε πολλά σημεία του πλαισίου.
Για εκείνους που ετοιμάζουν το πορτοφόλι τους για να κάνουν δικό τους ένα Abarth 1000SP τα νέα δεν είναι αισιόδοξα, καθώς θα βγει μόνο ένα μοντέλο στην παραγωγή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
HONOR Band 6 & Fiat 500e: Στιλ και Τεχνολογία με επίκεντρο τον άνθρωπο
Σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή η νέα έκδοση Fiat 500X Connect