Η Electrolux ανακοίνωσε καλύτερα του αναμενόμενου αποτελέσματα α΄ τριμήνου, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα για προϊόντα για το σπίτι.

Πρόσθεσε ωστόσο ότι, παρά το ότι η παραγωγή της είναι σε πλήρη ισχύ, η εταιρεία δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στην ισχυρή ζήτηση στο τρίμηνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σουηδική εταιρεία οικιακών συσκευών ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 1,56 δισ. κορονών (186,4 εκατ. δολαρίων) στο τρίμηνο, χαμηλότερα από τα 2,51 δισ. κορόνες, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν 9,25 στα 29,03 δισ. κορόνες.

Τα κέρδη του προηγουμένου έτους είχαν ενισχυθεί από το εφάπαξ ποσό των 2,6 δισ. κορονών που προκύπτει από τον διαχωρισμό των επαγγελματικών της δραστηριοτήτων.

Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη 970 εκατ. κορονών και πωλήσεις 27,64 δισ. κορονών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Συνεχίζουμε να αναμένουμε ότι η ζήτηση για το α΄ μισό του 2021 θα υπερβεί τα συνηθισμένα εποχικά επίπεδα σε όλες τις βασικές μας αγορές» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Jonas Samuelson.

Η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση της αγοράς το 2021 θα είναι θετική στην Ευρώπη, έναντι ελαφρώς θετική προηγουμένως.

Αναμένει δε αρνητική επίδραση από το κόστος των πρώτων υλών, τους εμπορικούς δασμούς, το νόμισμα, ύψους 2,4-2,8 δισ. κορονών, έναντι 1,6-2 δισ. κορονών προηγουμένως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης