Οι ομοσπονδίες των πέντε κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων είναι εκείνες που παρουσιάζουν και τα μεγαλύτερα έσοδα, από εμπορικές συμφωνίες με χορηγούς. Στην πρώτη θέση είναι η γερμανική ομοσπονδία ποδοσφαίρου (DFB), η οποία έχει συνολικά έσοδα 130 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τις 17 εμπορικές συμφωνίες που έχει, σύμφωνα με μελέτη που παρουσίασε η Sports Business, όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketingregistrado.

Μεταξύ των πιο σημαντικών είναι αυτές με adidas, Volkswagen, Samsung, SAP, Bwin, Lufthansa και Coca-Cola. Στη δεύτερη θέση είναι η γαλλική ομοσπονδία ποδοσφαίρου, με έσοδα 92 εκατομμύρια ευρώ. Μεταξύ των κύριων εμπορικών συμφωνιών της, αυτές με Nike, Credit Agricole, Orange και Volkswagen. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η αγγλική ομοσπονδία (FA), της οποίας τα έσοδα από εμπορικές συμφωνίες εκτιμώνται στα 88,4 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κυριότερες από αυτές τις συμφωνίες είναι με Nike, BT, LG, Google, Deliveroo, PayPal, Miter and Emirates, Budweiser και McDonalds. Η Ιταλία και η Ισπανία συμπληρώνουν αυτή τη λίστα, καθώς η ιταλική ομοσπονδία κατέχει την 4η θέση με 42,7 εκατ. ευρώ, ενώ η ισπανική την τελευταία με 39,5 εκατ. ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης