Του Παύλου Κρούστη

Η επιτυχία του Zack Snyder’s Justice League έφερε την πολυπόθητη δημοσιότητα στο HBO Max, τη συνδρομητική υπηρεσία του ΗΒΟ, που είναι διαθέσιμη εδώ και περίπου έναν χρόνο στις ΗΠΑ. Ο “πόλεμος” των συνδρομητικών υπηρεσιών καλά κρατεί, καθώς μετά τα 204 εκατ. του Netflix, ακολούθησε το Disney Plus, κατακτώντας μέσα σε μικρό σχετικά διάστημα τους θεατές και ξεπέρασε τα 100 εκατ. συνδρομητές, όπως ανακοίνωσε τον Μάρτιο, με τα 50 εκατ. από αυτούς να προστίθενται μόλις το τελευταίο 5μηνο.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον παραπάνω “αγώνα” ακολουθεί το HBO Max, το οποίο ακόμη δεν έχει ανοιχτεί πέρα από τα σύνορα των ΗΠΑ, καθώς αυτό αναμένεται να γίνει από τον ερχόμενο Ιούνιο. Η υπηρεσία για να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καταλληλότερα σύναψε μια συμφωνία με τον ταλαντούχο σκηνοθέτη Zack Snyder, αλλά κυρίως άκουσε τα εκατομμύρια των θεατών που ζητούσαν με πάθος την εκδοχή του Snyder για την ταινία Justice League.
 

O Zack Snyder ξεκίνησε το ταξίδι του στο κινηματογραφικό σύμπαν της DC σε συνεργασία με τη Warner Bros. (στην οποία ανήκει το το HBO Max) το 2013. Η πρώτη του ταινία, το Man of Steel, ξεκίνησε το λεγόμενο “DC Extended Universe”. H DC είχε σκοπό να ακολουθήσει το επιτυχημένο παράδειγμα της Marvel και του κινηματογραφικού σύμπαντος που κατάφερε να χτίσει τις τελευταίες δυο δεκαετίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Snyder προχώρησε στο sequel με το Batman v Superman, το οποίο δυστυχώς δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους του. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης όμως είχε σκοπό να ενώσει και τους υπόλοιπους ήρωες του Justice League (οι “Εκδικητές της DC” για όσους δεν γνωρίζουν) σε μια τρίτη ταινία, που θα συνέχιζε το έπος. Τα σχέδια μπλέχτηκαν με πολλές καλλιτεχνικές διαφωνίες, καθώς το λεγόμενο “Snyderverse” επρόκειτο να συνεχίσει με πολλές ταινίες ακόμη κι από άλλους σκηνοθέτες. Μια τραγωδία ακολούθησε, καθώς η κόρη του Snyder αυτοκτόνησε και ο ίδιος μαζί με τη γυναίκα του που εκτελούσε χρέη παραγωγού αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από την παραγωγή. Τα ηνία ως director ανέλαβε ο Joss Whedon, γνωστός για τη δουλειά του με τους “Εκδικητές” της Marvel, ανάμεσα σε άλλα. Το αποτέλεσμα ήταν το Justice League του 2017, ένας “Φρανκενστάιν” από ιδέες συγκεχυμένες και προβλήματα σε ροή και ύφος.
 

Το κοινό πήρε τότε στα χέρια του το ζήτημα. Σε μια άκρως εντυπωσιακή ανατροπή, οι fans κατάφεραν να πείσουν τη Warner, ασκώντας αφόρητη πίεση για χρόνια και χρησιμοποιώντας το hashtag #SnyderCut, να κυκλοφορήσει το Zack Snyder’s Justice League, ένα τετράωρο έπος, που είναι αποτέλεσμα κυρίως της αγάπης των fans, αλλά και συνδυασμός των κλειστών αιθουσών λόγω πανδημίας, αλλά και της ανάπτυξης του HBO Max, που ήταν η ιδανική ευκαιρία για να κυκλοφορήσει κάτι τέτοιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Snyder Cut τελικά κυκλοφόρησε, έριξε τους servers του HBO Max και αποθεώθηκε από τους fans, οι οποίοι όμως… δεν χόρτασαν.

Αποτέλεσμα της επιτυχίας του Snyder Cut είναι το hashtag #RestoreTheSnyderVerse. Χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη ατάκα, fans σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να πείσουν τη Warner Bros να βάλουν ξανά “στο τιμόνι” τον Zack Snyder και να επαναφέρουν το αρχικό του όραμα, τόσο με τους εμβληματικούς ηθοποιούς και το “perfect casting”, όπως το ονομάζουν, για τους Henry Cavill, Ben Affleck και Gal Gadot (Superman, Batman, Wonder Woman αντίστοιχα), ανάμεσα σε άλλους ηθοποιούς, αλλά κυρίως για τον κόσμο που είχε χτίσει με τόση λεπτομέρεια ο σκηνοθέτης. Οι οπαδοί ζητούν το sequel (“τα” sequel, βασικά…) για το Justice League και όλες τις υπόλοιπες ταινίες που “τους στέρησε η Warner Bros”, η οποία πλέον φαίνεται ότι θέλει να κινηθεί προς άλλη κατεύθυνση, πέρα από 1-2 ακόμη ταινίες που σχετίζονται.
 

Το #RestoreTheSnyderVerse κατάφερε μέσα σε 24 ώρες να σπάσει το ρεκόρ του Avengers: Endgame και να ξεπεράσει τα 1,5 εκατ. tweets.
 

H Warner Bros. δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι δεν σκοπεύει να συνεχίσει το Snyderverse, παρά την επιτυχία του Zack Snyder’s Justice League, όμως ίσως δεν έχει λήξει ακόμη η κουβέντα…

Τo Zack Snyder’s Justice League είναι διαθέσιμο μέσω της COSMOTE TV και της Vodafone TV για ενοικίαση και μπορείτε να διαβάσετε εδώ περισσότερα για την ταινία και το aspect ratio, που παραξένεψε κάποιους θεατές.
 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης