Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Εντυπωσιάζει με την εμπνευσμένη αισθητική του, τα καινοτόμα χαρακτηριστικά, το φουτουριστικό εσωτερικό και τις προηγμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Σε πέντε λεπτά χαρίζει 100 χλμ. αυτονομίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ολοκαίνουριο Ioniq 5 είναι ένα επαναστατικό αυτοκίνητο, ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα crossover που αλλάζει τα δεδομένα και φέρνει τη Hyundai σε πρώτο πλάνο. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στα τέλη του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν την επιλογή μεταξύ εννέα χρωμάτων αμαξώματος και τριών συνδυασμών για την καμπίνα.

 

Δικίνητο ή τετρακίνητο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πραγματικά εκπληκτικό το εσωτερικό του.

Οι μπαταρίες είναι δύο, μία χωρητικότητας 58 kWh και μία 72,6 kWh. Η έκδοση 2WD με τον ηλεκτροκινητήρα των 218 ίππων και ροπή 350 Nm επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνητη εκδοχή με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τους 306 ίππους αποδίδει ροπή 605 Nm. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα.

Στην περίπτωση της μικρότερης μπαταρίας των 58 kWh, η τετρακίνητη AWD ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 6,1 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 185 χλμ./ώρα και η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 480 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Η προηγμένη πλατφόρμα E-GMP του Ioniq 5 μπορεί να υποστηρίξει υποδομές φόρτισης 400 V και 800 V, χωρίς την ανάγκη για πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες. Με φορτιστή 350 kW, αναπληρώνει ενέργεια από το 10% έως το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 18 λεπτά, ενώ σε 5 λεπτά εξασφαλίζει αυτονομία 100 χλμ.

Η πρωτοποριακή λειτουργία V2L επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα ηλεκτρικές συσκευές, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ ή εξοπλισμό κάμπινγκ – ενώ βρίσκονται εν κινήσει ή σταθμευμένοι.

Παρέχει ισχύ έως και 3,6 kW, με τη θύρα V2L να βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς και να δίνει ενέργεια όταν το όχημα είναι ενεργοποιημένο. Μια άλλη θύρα V2L βρίσκεται στη θύρα φόρτισης στο εξωτερικό του οχήματος. Χρησιμοποιώντας έναν μετατροπέα, οι πελάτες μπορούν να φορτίσουν ηλεκτρικό εξοπλισμό υψηλής ισχύος από το αυτοκίνητο. Αυτή η εξωτερική θύρα παρέχει ισχύ ακόμα και όταν το όχημα είναι απενεργοποιημένο.

 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai

Με κιβώτιο 8 σχέσεων το Hyundai Kona N

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης