Το πιο δυνατό Polo όλων των εποχών έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά και φέρνει τα διακριτικά GTi. Η νέα αυτή έκδοση εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,4 λίτρων TSI προδιαγραφών, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό, διπλή υπερτροφοδότηση, αποδίδει 180 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 250 Νm που είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ.

Διπλές απολήξεις εξάτμισης διαθέτει το νέο Polo GTiΣτην πράξη αυτά τα νούμερα προσφέρουν μοναδικές επιδόσεις και χαρά στους γρήγορους οδηγούς. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 229 χλμ./ώρα. Παρά τα εντυπωσιακά νούμερα που πηγάζουν από ένα αυτοκίνητο που φέρει κινητήρα 1.4, η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ σε χαμηλό επίπεδο βρίσκονται και οι εκπομπές ρύπων CO2 και συγκεκριμένα στα 139 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη «ξηρού τύπου» DSG 7 σχέσεων, το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS – το οποίο αποτελεί επίσης βασικό εξοπλισμό – φροντίζει για τη σωστή μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και ταυτόχρονα οδηγική απόλαυση χάρη στην ευελιξία και την ακρίβεια χειρισμών.

Η εικόνα που έχει ο οδηγός του αυτοκινήτουΗ δομή της ανάρτησης ακολουθεί την φιλοσοφία όλων των εκδόσεων Polo, έχοντας δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις σε καίρια σημεία. Συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί νέα silent block καθώς και νέα πιο σφικτά αμορτισέρ τα οποία συνδυάζονται με ειδικά σχεδιασμένα ελατήρια μειώνοντας κατά 15mm την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Το αποτέλεσμα αυτών: χαμηλό κέντρο βάρους, μειωμένες κλίσεις στις στροφές, σπορ οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα άνεση.
Το Polo GTI διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση με τιμές 19.390 και 19.800 € αντίστοιχα.

Βασικός Εξοπλισμός VW Polo GTi

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles)

• Εμπρός μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα

• ESP (Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας)

• ASR (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κατά την επιτάχυνση)

• MSR (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κατά την επιβράδυνση)

• XDS (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό)

• Hill Hold Assist (Σύστημα υποβοήθησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρες)

• Zάντες αλουμινίου ”Denver” 7J x 17′ με ελαστικά 215 / 40 R17

• Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφής

• Climatronic – Ηλεκτρονικός αυτόματος κλιματισμός

• Ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών

• Ηχοσύστημα RCD-310, 4×20 Watt με mp3 player και 6 ηχεία

Δείτε το video με το Polo των 180 ίππων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης