Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Η ισπανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της νέας γενιάς του μικρομεσαίου hatchback μοντέλου με μια έκδοση που χρησιμοποιεί ως κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο.
Μετά τις εκδόσεις βενζίνης (TSI), diesel (TDI), mild-hybrid (eTSI) και plug-in hybrid (e-HYBRID), το Leon έρχεται και ως (TGI). Το αυτοκίνητο της Seat τροφοδοτείται από τον 1.500άρη κινητήρα των 130 ίππων και 200 Nm ροπής, ο οποίος έχει τροποποιηθεί προκειμένου να καταναλώνει τόσο βενζίνη όσο και φυσικό αέριο.
Πιο οικονομικό κατά 30% από το diesel.Το βασικό καύσιμο είναι το CNG, με το Leon να φέρει τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 17,3 κιλών που παρέχουν αυτονομία 440 χιλιομέτρων. Η βενζίνη εμπλέκεται μόνο όταν αδειάσει το φυσικό αέριο και λειτουργεί ως βοηθητικό καύσιμο – το ντεπόζιτο είναι μόλις 9 λίτρων.
Το όφελος στην τιμή σε σχέση με το βενζινοκίνητο αγγίζει το 50% και σε σύγκριση με ένα diesel το 30%. Η μέση κατανάλωση του Leon 1.5 TGI κυμαίνεται μεταξύ 3,9 και 4,3 κιλών CNG ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 107-118 γρ./χλμ.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG. Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής, καθώς και μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Η παραγωγή της νέας έκδοσης του Leon έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Martorell και σύντομα θα βρίσκεται στις εκθέσεις των επίσημων αντιπροσώπων της Seat.
Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τριών εξοπλιστικών πακέτων (Style, Xcellence και FR).
Η plug-in hybrid έκδοση του Seat Leon έφτασε στην Ελλάδα
«Best Buy Car of Europe 2021» το Seat Leon